به گزارش ایسنا، عبدالرحیم نوه ابراهیم۲۴ تیر در ارتباط مجازی با دومین همایش ملی مدرسه آینده در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مدرسه یک سازمان اجتماعی است که در آن عناصر مختلفی در حال فعالیت هستند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه مقررات و آیین نامه ها به رهبری و هدایت مدارس کمک می کند، تصریح کرد: وقتی از آینده مدرسه صحبت می شود باید تمام عناصر فعال در مدارس مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه کرونا به ما درس بزرگی داد که باید آینده مدرسه را واقع بینانه تر ببینیم، تشریح کرد: مدیران مدارس علاقمند هستند که مدارس اثربخش بوده و با حداقل امکانات، حداکثر اثربخشی را داشته باشند.
مشاور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد دانشگاه خوارزمی ادامه داد: مدیریت مدارس در آینده از حالت سنتی به حالت پویا و کارآمد تبدیل خواهد شد.
مشاور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: باید در آینده بین دانش آموزان و مدارس ارتباط قوی ایجاد کرد.
انتهای پیام
نظرات