• چهارشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400042316795
  • خبرنگار : 50182

با رقابت 151 کاندیدا

انتخابات "هیات مدیره نظام پزشکی" کرمانشاه 25 تیر برگزار می‌شود

انتخابات "هیات مدیره نظام پزشکی" کرمانشاه 25 تیر برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی، روز جمعه(25 تیر) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می شود.

دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رییس هیات اجرایی این دوره انتخابات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در شش حوزه  در استان، گفت: انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در حوزه کرمانشاه، حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو، حوزه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، حوزه سنقر و کنگاور، حوزه صحنه، هرسین و بیستون و حوزه روانسر، پاوه، نودشه و نوسود برگزار می شود.

روشنی یادآور شد: در این دوره به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها، انتخابات نظام پزشکی در حوزه انتخابیه جوانرود و ثلاث باباجانی برگزار نمی شود.

روشنی گفت: پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، لیسانسه های پروانه دار شامل رشته های بینایی سنجی، فیزیوتراپی و تغذیه، گروه های آزمایشگاهی و مامایی شش گروهی هستند که می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی از کاندیدا شدن 151 نفر در سطح استان برای رقابت در این دوره انتخابات خبر داد و افزود: در حوزه کرمانشاه 53 نفر، در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو 23 نفر، در حوزه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب 18 نفر، در حوزه روانسر، پاوه، نوسود و نودشه 18 نفر، در حوزه سنقر و کلیایی و کنگاور 22 نفر، در حوزه صحنه، هرسین و بیستون نیز 18 تعداد کاندیدا شده اند.

این مسئول افزود: با برگزاری این انتخابات در نهایت در حوزه انتخابیه کرمانشاه 17 نفر و در هر یک از حوزه های دیگر نیز یازده نفر به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان انتخاب می شوند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجموع 3500 نفر اعضای نظام پزشکی استان می توانند در رای گیری شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha