• یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400042014012
  • خبرنگار : 71505

تصویب یک فوریت اصلاح بودجه 1400 سازمانهای شهرداری و برج میلاد

تصویب یک فوریت اصلاح بودجه 1400 سازمانهای شهرداری و برج میلاد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رای موافق یک فوریت اصلاح جز(ح) بند ۳ تبصره ۱ مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران و سازمانها و شرکت های تابعه را به تصویب رساندند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت لایحه اصلاح جزء(ح) بند۳ تبصره ۱ مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران و سازمانها و شرکت های تابعه را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا مظاهریان معاون برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: در تبصره ۱ بودجه سال ۱۴۰۰ در بند(ح) در در آمدهای برج میلاد پیش بینی شده است که از محل درآمدها بتواند مصارف خاصی داشته باشد؛ اما واقعیت این است که در اینجا با اختلاف بسیار درآمدها مواجه شده ایم.

وی افزود: این اختلاف به شکلی است که از ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد پیش بینی شده این شرکت که باید صرف هزینه ها می شد تنها یک درصد یعنی ۳ میلیارد تومان محقق شده است لذا این پیشنهاد به صورت یک فوریت به شورا ارائه شده است. در حال حاضر مجموعه مختل و نمی تواند هزینه ها را پرداخت کند و با پیک های کرونایی مختل شده است. در لایحه پیش بینی شده تا زمانی که کرونا ادامه دارد هزینه ها در بخش هزینه های عمومی قرار داده شود تا این مجموعه کارکردش دچار اختلال نشود.

در ادامه جلسه بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در مخالفت با این لایحه گفت: اینکه درآمدها مطابق آنچه که پیش بینی شده محقق نشده است با توجه به شرایط کرونایی قابل پیش بینی بود اما نباید برای یک استثناء اصلاح تبصره بودجه داشته باشیم چرا که تبعات بسیاری دارد؛ باید برای شرایط خاص استثناء قائل شویم و این کار از طریق بسته ویژه کرونا امکان پذیر است.

در ادامه مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در موافقت با این لایحه گفت: شرایط فعلی برج میلاد با توجه به شیوع کرونا ویروس به شکل بحرانی درآمده است و حتی حقوق و دستمزد پرسنل برج میلاد با مشکل مواجه و چند ماه است به عقب افتاده است. در این لایحه تاکید شده است تا زمانی که کرونا هست و شرایط درآمدی به این شکل است هزینه های مجموعه به شکل عمومی قلمداد شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رأی موافق با یک فوریت این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha