• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400041913342
  • خبرنگار : 50311

دبیر هیات دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر هیات دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی پرتاب گر دیسک نوجوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

بهنام طباطبایی در بیان جزئیات این خبر، افزود: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
وی از کسب مقام اول و مدال طلا پرتاب گر استان در ماده پرتاب دیسک خبر و اظهار کرد: "محمدرضا ضیایی" عضو تیم دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب دیسک به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.
دبیر هیات دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن کسب این موفقیت، تصریح کرد: محمدرضا ضیایی با پرتابی به طول ۵۶ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، حسین رشمه کریم از تهران با پرتابی به طول ۵۲.۴۸ متر دوم شد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتاب ۴۶.۰۸ متری به مقام سوم رسید. در این ماده محمدرضا شاطر آبادی از کرمانشاه، اسماعیل صالحی از چهارمحال‌ و بختیاری و آرمین رمضان‌پور از گیلان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.
طباطبایی از کسب مقام نهم تیم دو و میدانی نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها خبر داد و عنوان کرد: در این رقابت ها تیم های کردستان، گلستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، همدان، زنجان مقام های اول تا هشتم را کسب کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۵ استان در شهرکرد برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور کویت برگزار دعوت می شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha