آزاد حکمت در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: مشتریان میتوانند پس از ثبت نام در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir از امکانات مختلف منوی «مخابرات من » استفاده نمایند.
وی در خصوص امکان بازیابی رمز عبور این سامانه افزود: در صورت فراموشی نام کاربری در سامانه "مخابرات من" امکان بازیابی رمز عبور فراهم می باشد و در پیامک کد تایید که برای احراز هویت مشتری ارسال می گردد، نام کاربری صحیح نیز قابل مشاهده می باشد.
حکمت خاطر نشان ساخت: مشتریان با ورود به قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی "مشاهده ریزهزینه های قبض"، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت برای تمام مشتریان در بستری امن و آسان فراهم شده است.
حکمت به خدمات کاربردی در سامانه مخابرات من که دراختیار مشتریان قرار گرفته است اشاره کرد و گفت: خدمات تلفن ثابت (سرویسهای ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شمارهگیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، اعلام و ...)، سرویسهای ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواستهای اینترنت نیز از دیگرخدماتی که درگاه «مخابرات من» تعریف شده است.
وی در پایان ضمن یادآوری درگاه های غیرحضوری جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت اضافه کرد: سامانه 2000جهت شماره گیری با تلفن ثابت و کد دستوری #2020* نیز برای پرداخت از طریق تلفن همراه اعلام کرد.
انتهای پیام
نظرات