• پنجشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400041712504
  • خبرنگار : 50175

استاندار:

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می‌شود

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: چهارمین گاوداری بزرگ ایران در استان احداث می‌شود.

سید موسی خادمی در حاشیه سفر یک‌روزه به دورود که امروز ۱۷ تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: امروز از چند پروژه مهم در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی از اجرای یک پروژه اقتصادی مهم متناسب با استعدادهای دورود خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی احداث پروژه گاوداری ۷۰۰۰ رأسی با جذب سرمایه‌گذار اهلیت دار آغاز شده و این گاوداری چهارمین گاوداری بزرگ ایران است که قرار است در این منطقه ایجاد شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه مقدمات اشتغال حدود ۲۳۰ نفر به‌طور مستقیم و همین تعداد غیرمستقیم فراهم خواهد شد و خوشبختانه سرمایه‌گذار اهل کار است و امیدواریم این پروژه را به‌موقع به نتیجه برساند.

خادمی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های مهم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دورود است که یکی از معضلات این شهر فاضلاب این شهر است که از چند سال پیش مورد تأکید بوده است و خوشبختانه در این زمینه کار خوبی انجام شده و از محل ماده ۵۶ حدود ۴۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای تکمیل این پروژه منظور شده و همچنین از پیوست قانون و محل اعتبارات توسعه متوازن ملی اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده و امیدواریم که امسال تا حدود ۱۰۰ میلیارد به این پروژه تزریق شود تا شاهد رشد خوبی در آینده نزدیک در روند تکمیل آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین نیازمندی‌های مردم شهرستان دورود بحث بیمارستان است، بیان کرد: با توجه به این‌که قبلاً بیمارستانی به‌صورت نیمه‌کاره در مکان نامناسبی ایجاد شده بود، در دولت دوازدهم بیمارستان جدیدی با حمایت‌های بانک ملی شروع شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اگرچه به دلیل مشکلات ژئوتکنیکی تکمیل آن عقب افتاده بود اما در حال حاضر کار در حال انجام است و به دنبال آن هستیم که سهم بانک ملی را افزایش دهیم و با تأمین منابع بیشتر شاهد افزایش سرعت رشد و روند تکمیل آن باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق محروم که کار اصلی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه کارهای زیادی انجام شده، امروز پروژه گازرسانی به چندین روستا در منطقه دریژان افتتاح شد و امیدواریم تا پایان سال دورود با گازرسانی به همه روستاهای آن تبدیل به شهر سبز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha