• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400041611756
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس/ ارسال ۳۰۰۰ اثر تاکنون

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس/ ارسال ۳۰۰۰ اثر تاکنون
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ تیرماه خبر داد.

امین زحمت‌کش با اعلام این خبر، اظهار کرد: اهمیت حضور پرندگان در محیط زیست شهری و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به حمایت از این مخلوقات ارزشمند پروردگار باعث شد تا در سال گذشته با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی «ققنوس» با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد منتشر شود که در همین راستا مقرر شد تا ۱۵ تیرماه سال جاری، هنرمندان و علاقمندان بتوانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اعلام شده، در مجموع بیش از ۳۰۰۰ اثر عکاسی و نقاشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با توجه به استقبال بی‌نظیر هنرمندان و شهروندان از این جشنواره هنری و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، مقرر شد تا بازه زمانی ارسال آثار تا ۲۰ تیر ماه سال جاری تمدید شود.

زحمت‌کش افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات کبوتر حرم، پرندگان شهر مشهد و حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان در بخش عکاسی در دو سطح عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایلی و بخش نقاشی در دو سطح نقاشی بزرگسالان و نقاشی کودکان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس اضافه کرد: هنرمندان، علاقمندان و شهروندان مشهدی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی services.mashhad.ir مراجعه کنند و آثار خود را از طریق نرم‌افزارهای پیامرسان به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۳۹۶۸۵۶۱۸۵ ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha