• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400041208644

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر دستگاه قضای کشور

شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم

شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم

ایسنا/قم معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه کشور بیان کرد: شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند.

سید مجید تفرشی، معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه عصر امروز در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، که در قم برگزار شد؛ عنوان کرد: ترور و تحریم ازجمله جنایات امریکا است و امریکا فقط دشمن ما نیست و هرجایی که منافع اش ایجاب کند از سو استفاده از قدرت ترسی ندارد.
وی ادامه داد: دادگاه لاهه در اسفند ۹۸ حکمی صادر می‌کند که درباره جرائم جنگی در افغانستان ازجمله کشتارهای امریکا تحقیق شود. پمپئو اعلان می کند دادگاه مسئولیتی ندارد اما دادگاه به این امر تاکید می کند.
وی بابیان اینکه قدرت و زور برای انشا اراده‌ها کافی نیست و دنیا به سمت دفاع از حق خود میرود، افزود: ترامپ بیت‌المقدس را پایتخت انتخاب می‌کند و چیزی به‌عنوان خون‌بار ترین انتقال سفارت در تاریخ رخ می‌دهد و این‌ها لکه‌های ننگی است که شاید الآن نتوان پیگیری کرد اما فراموش نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاریخ شکل‌گیری امریکا بر پایه کشتن سرخ‌پوست‌ها است، اظهار کرد: امریکا در عراق هزینه های بسیاری کرد، اما در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم که قلب مردم عراق با چه حکومتی است! زیرا مردم می‌فهمند چه کسی تروریست‌ است و چه کسی علیه تروریسم مبارزه می کند.
وی ادامه داد: زمانی که به خودکفائی رسیدیم امریکا در تحریم‌های کرونا را لغو کرد که این امر نشان دهنده شکست آنها است همچنین انها به‌صورت مباشر و معاون در کشته شدن ایرانی‌ها بر اثر کرونا سهیم هستند.
وی ادامه داد: شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند.

انتهایی پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha