• جمعه / ۱۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400041107495
  • خبرنگار : 50176

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مدیریت آب‌های سطحی خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد هزینه نیاز دارد

مدیریت آب‌های سطحی خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد هزینه نیاز دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت آب‌های سطحی خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد هزینه نیاز دارد.

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای گردشگری و توسعه آن در لرستان باید بیشتر کار شود تا از دیگر کشورها به استان برای گردشگری سفر کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوان سرمایه‌گذار جذب کرد باید فضای استان را مثبت جلوه داد و انتظار داریم رسانه‌ها در انعکاس مسائل استان دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: لرستان یکی از استان‌های امن کشور است و رسانه‌ها در جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی دارند.

ویسکرمی در ادامه اضافه کرد: سند سازگاری با کم‌آبی استان تهیه شده است که در آن مشخص شده چقدر آب نیاز داریم؛ با کمک استانداری این سند تهیه شده و پیگیر مسئله بوده تا با وزیر نیرو آن را به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: پیشنهاد افزایش ظرفیت سد معشوره داده شده و امسال اعتبارات سدها زیاد شده اما اعتبارات قطره چکانی مشکلی را حل نمی‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به آب‌های سطحی خرم‌آباد، اظهار کرد: آب‌های سطحی یکی از مشکلات خرم‌آباد بوده که ۴۰۰ میلیارد تومان مدیریت روان آب‌های شهری هزینه می‌برد.

ویسکرمی تصریح کرد: در این راستا با شهرداری جلسات برگزار شده تا از سرمایه‌گذار داخلی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر قانون‌گریزی مردم عوارض شهری پرداخت نمی‌کنند و ضعف مدیریت نیز وجود دارد که امیدواریم با شورای شهر قوی و آشنا با درد مردم بتوان مشکلات حل شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در خصوص فرودگاه خرم‌آباد نیز اضافه کرد: جو روانی که بر اثر سقوط هواپیمایی که اتفاق افتاد هنوز وجود دارد؛ رایزنی شده و قرار است پروازهای حجاج از خرم‌آباد انجام شود و در حال رایزنی برای این مهم هستیم.

ویسکرمی بیان کرد: در حال حاضر فرودگاه خرم‌آباد وضعیت خوبی دارد و کار در حال انجام است.

وی با اشاره به راه‌آهن خرم‌آباد و اندیمشک، افزود: ین پروژه چند هزار میلیارد پول می‌خواهد؛ با توجه به راه‌آهن دورود-بروجرد- ملایر ۲۰۰ میلیارد اختصاص یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha