• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400040906940
  • خبرنگار : 50444

قائم مقام کمیته امداد کشور:

تمامی مددجویان خراسان شمالی خانه دار می‌شوند

تمامی مددجویان خراسان شمالی خانه دار می‌شوند

ایسنا/خراسان شمالی قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: با برنامه ریزی انجام شده طی دو سال آینده، مددجویان کمیته امداد صاحب مسکن می‌شوند.

مصطفی خاکسار قهرودی در آیین واگذاری ۲۱ واحد مسکونی شهرک امام خمینی (ره) که به همت بخش‌های مختلف دولتی، جهادی و خیران ساخته شد، در تاریخ نهم تیرماه اظهار کرد: هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی خراسان شمالی فاقد مسکن هستند که تلاش ما این است تا آن‌ها را طی برنامه‌ای دو ساله خانه دار کنیم.

وی با اشاره به ۲۱ واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: به خاطر تأخیر پیش آمده در خدمتگزاری به مردم شرمنده هستیم. اما علت آن موانعی است که دشمنان در مسیر راه قرار داده‌اند و هرچه لعن و نفرین دارید را بر سر آنان بزنید.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما، خدمت شایسته به مردم در تمامی نقاط کشور است، افزود: دشمنان نظام از همان اول انقلاب علیه کشور اقدام کردند و امکانات و منابع بسیاری برای مقابله با آن‌ها هزینه شد.

خاکسار گفت: اندیشه ما، اندیشه خدمت است. بهره برداری از ۲۱ واحد مسکونی در این شهرک نیز نمادی کوچک است از خدمتگزاری و همت بالای دست اندر کاران به مردم.

وی همدلی انجام شده بین کمیته امداد، سپاه، فرمانداری، بنیاد مسکن و گروه‌های جهادی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: این همدلی امروز باعث ارائه خدمت به محرومان منطقه شده است.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه پروژه عمرانی شهرک کالشور واقع در خراسان شمالی با همکاری کمیته امداد، گروه صنعتی گلرنگ، فرمانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی به بهره برداری رسیده است، افزود: در مجموع بیش از سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان برای این پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

مصطفی خاکسار به مشارکت یک و نیم میلیاردی کمیته امداد در ساخت این شهرک اشاره کرد و گفت: گروه صنعتی گلرنگ نیز ۴۰۰ میلیون تومان در ساخت این پروژه عمرانی مساعدت داشت.

وی میزان هزینه کرد بنیاد مسکن را نیز یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان عنوان کرد.

 خاکسار در ادامه به اقدامات انجام شده در جهت کمک به تأمین اثاثیه منزل مددجویان این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: برای تمامی خانوارهایی که امروز صاحب مسکن شدند نیز لوازم ضروری منزل خریداری و به آنها واگذار می‌شود.

وی گفت: ۱۸۰ میلیون تومان نیز برای تأمین خرید لوازم ضروری شامل گاز، فرش، آبگرمکن هزینه شده است.

 وی خاطر نشان کرد: ۲۱ دستگاه یخچال نیز به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان توسط شرکت صنعتی گلرنگ خریداری و به این خانوارها اهدا می‌شود.

 وی مجموعه اعتبارات هزینه شده در حوزه تأمین لوازم ضروری مددجویان را بیش از ۲۸۵ میلیون تومان عنوان کرد.

آمادگی خراسان شمالی برای استقبال از سرمایه گذاران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین بر آمادگی استان برای استقبال از سرمای گذاران تاکید کرد.

علی بیگ زاده با تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی و همچنین حمایت گروه صنعتی گلرنگ در ایجاد این شهرک گفت: خراسان شمالی پذیرای تمام سرمایه گذاران هستیم و برای آنان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

وی افزود: تمام بروکراسی‌های اداری را از مسیر سرمایه گذاران برمیداریم و با رویی باز از حضور آن‌ها استقبال می‌کنیم تا محرومیت را در جای جای این استان کاهش دهیم.

ضرورت ایجاد فضای نگهداری دام‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: گروه‌های جهادی در این منطقه اقدامات موثری را انجام دادند و در قالب ۵۰۰ نفر روز ساماندهی شدند.

مجید الهی راد افزود: مجموعاً یک هزار و ۵۰۰ متر مربع بنا در این مکان ساخته شده و برای ایجاد انشعاب آب، برق و گاز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط دستگاه‌ها هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای نگهداری دام برای این خانواده‌ها، یکی از نیازهای جدی است که نیاز به مشارکت خیران برای احداث آن‌ها داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha