• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400040604383
  • خبرنگار : 50176

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان:

سعی کرده‌‎ایم الگوسازی‌های خوبی در جهاد دانشگاهی داشته باشیم

سعی کرده‌‎ایم الگوسازی‌های خوبی در جهاد دانشگاهی داشته باشیم

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در جهاد دانشگاهی، سعی کرده‌‎ایم الگوسازی‌های خوبی داشته باشیم.

دکتر امین سلاحورزیان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی، نهاد مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده که با الهام همه‌جانبه از آرمان‌های این انقلاب بزرگ و بنیان‌گذار کبیر آن، امام خمینی (ره) طی سال ۵۹ تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی در لرستان با ۲۲ تاخیر طی سال ۸۲ دایر شد و علی رغم این بازه زمانی طولانی با کمک نیروهای جوان، نخبه و متخصص توانست مجموعه را گسترش دهد، افزود: خوشبختانه هم‎اکنون با ۱۲۰ نیرو در حوزه‌‎های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری فعالیت می‌‎کنیم و در این زمینه موفق عمل کرده‎‌ایم.

سلاحورزیان بیان کرد: سعی کردیم در حد معقول و توانایی خود، الگوسازی‌های خوبی داشته باشیم و با ایجاد هم‌افزایی در راستای توسعه و پیشرفت کشور و استان براساس آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در این نهاد انقلابی چشم‌اندازی برای خود ترسیم کرده‌‎ایم تا براساس آن و برخورداری از منابع انسانی متعهد و کارآمد و مؤثر، در توسعه علم، فرهنگ و فناوری و با تعامل سازنده در عرصه ملی و استانی پیشگام باشیم.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که جهاد دانشگاهی به آن ورود پیدا کرده بحث اشتغال است و با یک دیدگاه آینده‌پژوهانه، مشکل آینده کشور را حوزه اشتغال و به‌ویژه اشتغال دانش‌آموختگان می‎‌داند برای همین سعی شده فعالیت‎‌های خود را به این سمت معطوف کند.

سلاحورزیان به تأسیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در این نهاد اشاره کرد و در ادامه گفت: در بحث فرهنگی نیز اقدامات ارزنده‎ای انجام شده و دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا با فعالیت خود به بررسی مشکلات استان در حوزه‎های مختلف می‎‌پردازند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: این مرکز یکی از مراکز خوب و مطلوب در جهاد دانشگاهی است که نظرسنجی‎‌های آن در موضوعات مختلف ازجمله انتخابات به آمارهای واقعی بسیار نزدیک بوده است.

وی به تاسیس مرکز درمان ناباروری در جهاددانشگاهی لرستان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه موضوع ناباروری یکی از معضلات استان است، ادامه داد: هم‎‌اکنون این مرکز با داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته در حال خدمات رسانی به هم‎‌استانی‎‌های عزیز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha