• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400040603869

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که شاخص آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان خصوصا در شهرستان‌های جنوبی، بالاتر از، تراز متوسط کشوری است.

عطاءالله زمانی یکشنبه ۶ تیرماه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح مسکن اقدام ملی در استان فارس و با بیان اینکه، این طرح موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد، افزود: این طرح در مناطق مختلف فارس به ویژه شهرستان‌های جنوبی مورد استقبال خوبی قرار گرفت و برخی از طرح‌های آن پیشرفت مناسبی دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن فارس، تاکنون ۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای هفت هزار و ۲۶۹ نفر بررسی و نهایی شده است.

زمانی با بیان اینکه تعداد قطعات واحد زمین تامین شده 3۹۴۵ قطعه است، گفت: تاکنون سه هزار و ۷۲۷ متقاضی در این طرح وجوه خود را واریز کرده‌اند و برای یک هزار و ۷۴۲ متقاضی پروژه با قرعه کشی اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه مبلغ آورده متقاضیان در این طرح یک میلیارد و 962 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: ۳۹۱ واحد مسکونی پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند و پی کنی ۳۶۱ واحد نیز به پایان رسیده است.

زمانی، با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهرهای جنوب فارس با استقبال کم نظیر از این طرح، رکورد کم سابقه‌ای را در کشور به ثبت رساندند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای انجام شده و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است. 

زمانی، با اشاره به آورده نسبتا مناسب متقاضیان مسکن ملی در شهرستان‌های جنوبی استان فارس، گفت: شاخص آورده متقاضیان در این شهرستان‌ها و مدیریت مناسب طرح در کل کشور کم نظیر است و این موضوع نوید بخش این است که اجرای بهینه طرح مسکن ملی در این شهرستان‌ها در ترازی بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha