• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400040503499
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با هدف معرفی قهرمان اردبیل؛

لیگ برتر فوتبال اردبیل با حضور ۹ تیم آغاز شد

لیگ برتر فوتبال اردبیل با حضور ۹ تیم آغاز شد

ایسنا/اردبیل رئیس هئیت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر استان اردبیل با حضور ۹ تیم در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

صمد نوتاش پنجم تیر در مراسم آغازین مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: این مسابقات با عنوان سرداران شهید در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود تا قهرمان استان در رشته فوتبال شناخته و معرفی شود.

وی تصریح کرد: هر هفته از این مسابقات به نام یکی از سرداران شهید نامگذاری شده که در هفته اول مسابقات با یاد و خاطره سردار شهید میر جعفر خراسانی مقدم برگزار می‌شود.

رئیس هئیت فوتبال استان اردبیل گفت: در مجموع قرار است در قالب مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل ۷۲ مسابقه بین تیم‌های مختلف برگزار شود تا در نهایت قهرمان استان شناخته شود.

نوتاش افزود: قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان در لیگ دسته سه کشور حضور خواهد داشت که انتظار می‌رود سطح کیفی مسابقات مورد پسند و مقبول علاقمندان و تماشاگران قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند به دلیل شرایط کرونایی با برخی محدودیت‌ها برگزاری مسابقات را شاهد هستیم اما در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران نیز مهیا خواهد شد.

نوتاش اضافه کرد: در حال حاضر در رده‌های مختلف اعم از فوتبال و فوتسال، لیگ‌های برتر استانی و حتی شمالغرب در شهرستان کوثر در حال انجام است که انتظار می‌رود با بهبود شرایط کرونایی ارتقا سطح مسابقات را در رشته‌های فوتبال و فوتسال شاهد باشیم.

رئیس هئیت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا لیگ امسال به صورت منظم برگزار شده و در نهایت چهره قهرمان فوتبال استان از بین ۹ تیم شهرستان‌های مختلف شناخته شده و در لیگ دسته سه نماینده شایسته در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha