• شنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403102920503
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی استانداری اردبیل خبر داد

پاسخگویی مدیران اردبیل از طریق سامد به درخواست‌های مردمی

پاسخگویی مدیران اردبیل از طریق سامد به درخواست‌های مردمی

ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری اردبیل گفت: مدیران امور شعب بانک‌های سپه و رفاه کارگران استان، شهردار کوثر و مدیران کل پست و شیلات استان اردبیل از ۲۹ دی تا ۸ بهمن به‌طور جداگانه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامد -سامانه ارتباط مردم و دولت- پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌های عزیز می‌شوند.

شهریار شیری آراسته ۲۹ دی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تعامل مردم و دولت، مدیران ۵ دستگاه و بانک استان اردبیل از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامد -سامانه ارتباط مردم و دولت- پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌های عزیز خواهند بود.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی، مدیر امور شعب بانک سپه استان اردبیل روز شنبه ۲۹ دی، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان روز دوشنبه یک بهمن و شهردار کوثر هم روز سه‌شنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شماره تلفن ۱۱۱ پاسخ خواهند داد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری اردبیل ادامه داد: همچنین مدیرکل پست استان اردبیل روز شنبه ۶ بهمن و مدیرکل شیلات استان نیز روز دوشنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردمی از طریق سامد می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha