• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400040302016
  • خبرنگار : 50165

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان عنوان کرد

ناکامی تبلیغات دشمن علیه انتخابات با حضور میلیونی مردم

ناکامی تبلیغات دشمن علیه انتخابات با حضور میلیونی مردم

ایسنا/زنجان دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: با حضور میلیونی مردم در انتخابات، تبلیغات سوء دشمن ناکام ماند.

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات، ترفند و تبلیغات سوء دشمنان را برای مایوس کردن مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود ناکام گذاشت، اظهار کرد: هرچند دشمن پیش از هر رویداد مشارکت ملی در ایران، در صدد تضعیف و یا تحریم آن برمی‌آید اما این بار دشمن با تبلیغات فراوان، به بهانه ناکار آمدی دولت دوازدهم به مشارکت نکردن، بیشتر امید بسته بود که حضور پرشور مردم نقشه آنان را خنثی کرد.

وی افزود: گویا دشمن هنوز مردم ایران را درک نکرده است که جمهوری اسلامی برای ایرانیان، یک نظام صرف نیست که با هر انقلاب رنگی، رنگ ببازد، بلکه این نظام  با یک عقیده و ایدئولوژی همراه است که با روح و جان آنان عجین شده و گسستن این حب عقیده‌ای، کاری بسیار دشوار است.

این مسئول ادامه داد: منصفان باید اعتراف کنند که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بار دیگر نشان داد که ملت سلحشور ایران، راهی را که برای سرنگونی نظام پادشاهی و استبداد و تاسیس جمهوریت و اسلامیت برگزیدند، هرگز با حرف‌های گول‌زننده دشمنان و کشورهایی که سال‌ها منابع ملی ایران را غارت می‌کردند، تغییری نخواهد یافت و مردم، استوار و آگاهانه از اساس این نظام دفاع خواهند کرد و حنای دشمنان دیگر برای آن‌ها رنگی ندارد.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه هیچ نظامی بری از اشکالات اجرایی نیست، تصریح کرد: هر چند در جمهوری اسلامی نباید ناکارآمدی قوه‌ مجریه را به پای نظام و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی نوشت ولی انتظار بود، دولت‌مردان و کارگزاران اجرایی کشور در رفع امور معیشتی ولی‌نعمتان و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش می‌کردند که این مهم در هشت سال گذشته کمرنگ بود واتفاق نیفتاد و در تاریخ عملکرد جناحی که آمال و آرزوی خود را در بستن با کدخدا و غرب می‌دید، ثبت شد.

رحیم‌پور یادآور شد: شورای وحدت متشکل از نیروهای انقلابی نقشی پررنگ در مشارکت مردم داشتند. تداوم این حرکت وحدت‌آفرین و انقلابی، مستلزم حفظ نگاه جمعی به دور از منافع فردی و گروهی، داشتن سعه‌صدر، وجاهت و رعایت منشور تشکیلاتی است که امیدواریم بتوانیم این راهی که آغاز کردیم با برادری و صمیمیت و تفکر انقلابی که متانت، تقوا، ایمان، شور، همکاری، بصیرت و مطالبه‌گری منطقی از ویژگی این اندیشه است، به این راه منتهی به سرمنزل مقصود دست یابیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آنچه که باید من‌بعد سرلوحه جبهه انقلاب باشد، وحدت به معنای واقعی کلمه و پشتیبانی بی‌منت به اجرای برنامه‌های منتخب ملت و بدون سهم‌خواهی فردی و گروهی است تا مردم همیشه در صحنه ایران سرافراز، طعم تلخ ناکارآمدی و بروز فساد را با عملکرد دولت سیزدهم به کام‌شان شیرین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha