• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040201455
  • خبرنگار : 50180

استاندار:

تاکنون 320 میلیارد تومان بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع شده است

تاکنون 320 میلیارد تومان بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع شده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: امدادگران هلال احمر در بحران‌ها پشتیبان و حامی قوی مردم هستند.

هوشنگ بازوند امروز(دوم تیر) در آیین توزیع بسته های حمایتی معیشتی و دستگاه های اکسیژن ساز هلال احمر در کرمانشاه، با اشاره به پای کار بودن هلال احمر در بحران ها، اظهار کرد: امدادگران هلال احمر همواره در بحران های مختلف مثل زلزله، سیل و کرونا در کنار مردم استان بوده و نیروهای هلال احمر تلاش کرده اند تا با خدمات رسانی مطلوب در بحران‌ها، بخشی از مشکلات مردم را از بین برده و التیامی بر زخم های آنها در شرایط سخت باشند.

بازوند با اشاره به ورود اثرگذار هلال احمر در زمینه اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان، تصریح کرد: هلال احمر در دوران کرونا در کنار سایر نهادها خدمات قابل توجهی را به نیازمندان ارائه داده و علاوه بر ورود در حوزه تهیه و توزیع بسته های معیشتی، با تهیه و در اختیار نهادن دستگاه های اکسیژن ساز به بیماران به صورت امانی، به کمک کادر درمان آمده و از این طریق توانسته بخش قابل توجهی از فشار وارده به کادر درمان و بیمارستان ها را بکاهد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امدادگران هلال احمری  در دوران کرونایی دوشادوش تیم درمان و پرستاران در کنار بیماران بوده و تلاش کرده اند تا با خدمات رسانی مطلوب به بیماران در دوران کرونا بخشی از دغدغه های درمان بیماران را بکاهند.

وی سپس اشاره ای هم به ورود خوب استان در حوزه اجرای رزمایش کمک مومنانه پس از توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری داشت و تصریح کرد: کرمانشاهی ها در پی فرمایشات معظم‌له در این عرصه حضور قابل توجهی داشتند و در خدمت رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا سنگ تمام گذاشتند.

بازوند ادامه داد: در کنار مردم خیر استان، نهادهای مختلف از ارتش و سپاه گرفته تا هلال احمر و دیگر نهادها در حوزه اجرای رزمایش کمک مومنانه پای کار بوده و در این راستا تاکنون بسته های معیشتی با ارزش 320 میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha