• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040201300
  • خبرنگار : 50184

امتیاز تیم پدیده کرمانشاه به فروش می‌رسد

امتیاز تیم پدیده کرمانشاه به فروش می‌رسد

ایسنا/کرمانشاه امتیاز تیم دسته اولی فوتبال جوانان پدیده غرب کرمانشاه برای فروش رفت.

عبدالرضا عظیمی مالک تیم پدیده غرب کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شرایط نامساعد مالی تیمش، اعلام کرد: از حدود 10 سال پیش تاکنون توانسته ایم این تیم را در رقابت های لیگ دسته اول حفظ کنیم.

وی افزود: شرایط بسیار سختی را با کمترین هزینه ها طی این سالها پشت سرگذاشتیم، تا اینکه در نهایت به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول رسیدیم و در جمع چهار تیم برتر این لیگ قرار گرفتیم.

سرمربی تیم پدیده غرب اضافه کرد: رسیدن به این مرحله کار دشواری بود که با دست خالی انجام دادیم، اما نتوانستیم حریف تیم هایی شویم که میلیاردی هزینه کرده بودند و از راهیابی به لیگ برتر باز ماندیم.

وی تاکید کرد: کل هزینه ای که در رقابت های لیگ دسته اول امسال برای تیم صرف کردیم حدود 150 میلیون تومان بود، این درحالی است که دیگر تیم ها در حد میلیاردی هزینه کردند.

عظیمی افزود: تا به اینجا هرساله هزینه های زیادی را از جیب برای تیم صرف کرده ام، بارها از اسپانسرهای مختلف در استان خواستم که پای کار بیایند و به این تیم کمک کنند،  اما کسی کمکی نکرد.

وی اضافه کرد: دیگر امکان صرف هزینه برای این تیم را ندارم و علیرغم میل باطنی امتیاز آن را برای فروش گذاشته و تاکید کرده ام که اولویت را به خریداران کرمانشاهی می دهیم.

مالک تیم پدیده غرب کرمانشاه افزود: باتوجه به علاقه‌ای که برای تیمداری و حفظ تیم دارم، در نظر داشتیم که تیم را بصورت یکساله اجاره دهیم، اما کسی راغب به اجاره آن نبود، بنابراین برای فروش امتیاز اقدام کردیم.

وی تاکید کرد: در این مدت تعدادی خریدار از خارج از استان تماس داشته اند و در داخل استان هم خریدارانی بوده اند، اما متاسفانه قیمت هایی که می گویند بسیار پایین است و بیشتر از 200 میلیون تومان نیست، درحالی که ارزش این تیم بیش از 600 میلیون تومان است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha