• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400040201152
  • خبرنگار : 50286

در گفت و گو با ایسنا عنوان شد

واکنش رییس اتاق اصناف جیرفت به رونق تجمعات در روزهای سخت کرونایی

واکنش رییس اتاق اصناف جیرفت به رونق تجمعات در روزهای سخت کرونایی

ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف جیرفت خطاب به مسوولان ستاد کرونا گفت: به دلیل بی توجهی به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان، انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید.

"علی میرکهنوج" در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از عدم توجه مسئولان ستاد کرونا نسبت به برگزاری تجمعات، همایش ها و دورهمی ها اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و در کنار مدافعان سلامت در مواجهه با ویروس کرونا تاکنون تمکین همه جانبه ای نشان دادند و همواره پای کار بودند.

وی عدم برگزاری مراسم روز اصناف در جیرفت را حاوی پیام به کسانی دانست که به هر بهانه ای زمینه تجمعات را فراهم می کنند و افزود: اصناف در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی محل کسب خود بدون هرگونه چشم داشتی طی یک و نیم سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردند و حتی از برگزاری مراسم به مناسبت مهم یکم تیر ماه روز ملی اصناف که حق قانونی مان بود گذشتیم.

میرکهنوج  برگزاری جشن ها و همایش ها را در مقابل مصوبات ستاد کرونا قابل تامل دانست و اظهار کرد: متاسفانه علی رغم مصوبات و توصیه های ستاد کرونا هر روز  اجتماعات، جلسات و همایش ها همچنان یکی پس از دیگری در شهرستان برگزار می شود و قطعا نتیجه بدی را در افزایش آمار مبتلایان به کرونا خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف جیرفت با اتمام حجت با همگان گفت: چنانچه وضعیت کرونا از اینکه هست، بدتر شد لطفا از ما نخواهید که بازار و اصناف تعطیل شود زیرا جفا به این قشر مظلوم و خدمتگزار است و ما دیگر قادر به تعطیلی کسب خود نیستیم.

وی بهترین راهکار را جلوگیری از تجمعات دانست و نه تعطیلی کسب و کارها و افزود: وقتی می دانند تجمعات ویروس را انتقال می دهد و بر روند آمار مبتلایان و فوتی ها تاثیر مستقیم دارد چرا جلوگیری نمی کنند و همیشه نوک پیکان اعمال قانون به سمت اصناف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha