به گزارش ایسنا، برنامه کارویا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته میشود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتآپ به رقابت با یکدیگر میپردازند تا طرحهای برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
پیش از این، شرکتهای دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه «کارویا» به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکیفر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علیاصغر سعدآبادی (عضو هیئتعلمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روشهای بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و استارتآپهای موفق و مزیتهای اقتصادی ایران، مهمترین نکتهای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این مسابقه با محوریت ارائههای آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایدهها و طرحهایی که به محصول یا خدمات رسیدهاند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایهگذاری مردمی را نیز فراهم کند.
انتهای پیام
نظرات