• شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400032922304
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

/ انتخابات ۱۴۰۰/

حضور مردم مکتبی خراسان جنوبی در انتخابات موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان است

حضور مردم مکتبی خراسان جنوبی در انتخابات موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان است

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در انتخابات، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده‌اید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در پیامی از حضور باشکوه مردم در انتخابات قدردانی و به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی علیه آلاف التحیه و الثّناء

مردم عزیز و بزرگوار خراسان جنوبی
خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده‌اید.

البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را توصیف کند؛ مرحبا به شما مردم فهیم خراسان جنوبی که از سال ۱۳۸۵ به سراغ حضرت آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی رفتید و او را شناختید و همراه ایشان در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی گام برداشتید.

اینک ایشان امید مستعضفین و محرومان و مایه افتخار جوانان مومن و جهادگر و همچنین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت در این مقطع حساس کنونی است.

اینجانب این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی و منتخبین محترم مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک عرض نموده و خاشعانه سجده شکر بر خاک می‌نهم و دوام لطف و رحمت و نصرت ذات اقدس الهی را برای شما مردم عزیز و وفادار استان خراسان جنوبی و ملت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

از تمام عوامل اجرایی در ستاد انتخابات استان و نهادهای نظارتی و نیز نیروهای مسئول برقراری امنیت، دست اندرکاران ستادهای مردمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و خصوصاً صدا و سیمای مرکز استان خراسان جنوبی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که زمینه ساز این حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم شده‌اند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha