• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032820706
  • خبرنگار : 50037

/انتخابات ۱۴۰۰/امام جمعه اسدآباد:

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تأیید حمایت از انقلاب و ولایت و میثاق دوباره با امام شهدا و هر رأی باز کردن یک میدان مین است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد صبح جمعه ۲۸ خردادماه در حاشیه حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر اسداباد پس از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: امروز روز حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی و امتحان بزرگ مردم ایران زمین است.

وی مطرح کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ با اختیار کامل در جبهه های جنگ برای از دفاع از ایران اسلامی پا روی مین می گذاشتند و بدنشان پاره پاره می شد تا راه عبور را برای دیگر رزمندگان باز کرده و  پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

حسینی مجد ادامه داد: اکنون تمام دشمنان ایران اسلامی خیره به حضور مردم ایران در پای صندوق های رأی هستند تا ببینند آیا هنوز ملت ایران پشتیبان آرمان ها، انقلاب و ولایت هستند یا خیر؟

وی با تأکید بر اینکه امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است، تصریح کرد: امروز با نقش آفرینی مردم در حضور در پای صندوق های رأی روح امام راحل، شهدا، شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید همدانی ها و قهاری ها شاد خواهند شد و این حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

حسینی مجد با اشاره به اینکه با وجود تمام گلایه مندی ها امروز باید سنگ تمام گذاشته و نباید با صندوق قهر کرد، افزود: از همه ملت ایران عزیز و مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی دعوت می کنیم با حضور پررنگ خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی زده و یأس و ناامیدی را به کام دشمنان بچشانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم تصریح کرد: نظام امت حزب الله با حضور خود ثابت می کند نظام از پشتوانه محکم مردم برخوردار است و از مردم دعوت می کنم با حضور خود در پای صندوق های رأی ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل بوده و برگ زرین دیگری را به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بیفزایند.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه تمام تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ایجاد فضای ایمن بهداشتی و بدون مشکل در شعبه های انتخابات شهرستان اندیشیده شده است، گفت: مردم می توانند با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی و دغدغه به شعبه های اخذ رأی مراجعه کرده و با مشارکت پررنگ خود حماسه حضور دیگری از دیار سیدجمال الدین اسدآبادی را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha