• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400032820686
  • خبرنگار : 50165

/انتخابات ۱۴۰۰/ رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان زنجان

مشکل دستگاه‌های الکترونیک اخذ رای در زنجان رفع شود

مشکل دستگاه‌های الکترونیک اخذ رای در زنجان رفع شود

ایسنا/زنجان رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان زنجان گفت: دستگاه‌های الکترونیک اخذ رای با مشکل مواجه بود که تذکرات داده شده است تا مشکلات بلافاصله برطرف شود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۲۸ خرداد ماه) با حضور در ستاد  انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رای، سرنوشت میلیون‌ها انسان را در کشور تعیین می‌کند. امیدواریم مردم با احساس تکلیف در شعب، حضور یافته و رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی داشته و گرانی و بیکاری مردم را آزار می‌دهد، تصریح کرد: ایران ۷ درصد منابع جهان و یک درصد جمعیت جهان را دارد و معتقدیم نباید چنین مشکلات اقتصادی را شاهد باشیم، ولی راه بروز دادن، گلایه و دلخوری قهر با صندوق نیست. دشمنان ملت ایران در کمین هستند تا ضربات سنگین را به ملت وارد کنند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در پای صندوق‌های رای حضور مردم کم‌رنگ باشد، دشمن آماده ضربه زدن است. راه نشان دادن گلایه رای به کاندیدای اصلح است و باید در این راستا گام برداریم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری، گفت:  با رای حداکثری، رئیس‌جمهور انتخاب خواهد شد و با پشتوانه می‌تواند وارد میدان شده و با مفاسد برخورد کرده و کارآمدی مورد نیاز را داشته باشد.

شجاعی تاکید کرد: مردم این یک روز را قدر بدانند و به خاطر شهدا پای صندوق‌های رای حاضر شوند. راه‌حل مشکلات از پای صندوق‌های رای می‌گذرد و اگر صندوق‌ها از رای پر نشود، مشکلات بیش از آنچه که است، می‌شود.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر بروز برخی مشکلات در دستگاه‌های الکترونیک اخذرای، گفت: دستگاه‌های الکترونیک اخذ رای با مشکل مواجه بود که تذکرات داده شده است تا مشکلات بلافاصله برطرف شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha