• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400032619630

استاندار قم:

تمهیدات لازم برای امنیت و سلامت انتخابات در استان اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای امنیت و سلامت انتخابات در استان اندیشیده شده است

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره  به اندیشیده شدن تمهیدات  لازم برای امنیت و سلامت انتخابات در استان  گفت : مشارکت حداکثری مردم می تواند ضامن اقتدار ملی کشور باشد 

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم ضمن تبریک دهه ی کرامت، طی سخنانی برگزاری همزمان سه انتخابات در روز جمعه 28 خرداد در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: تمهیدات بسیار خوبی در سطح ملی و استانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات اندیشیده شده است.
استاندار قم با اشاره به تدابیر تضمین کننده سلامت رای دهندگان افزود:سعی بر این است که اخذ رای با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.
وی با قدردانی از  عموم مردم و دست اندرکاران ستادهای تبلیغاتی به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا، حضور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت توصیف و تصریح کرد:  امیدواریم مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق های رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند.
سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه ی زیرساخت های درمانی استان قم در شرایط شیوع کرونا، بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین طی ماه هادر سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: بیمارستان مادر نیز فردا در مراسمی توسط ریاست محترم  جمهور افتتاح می شود.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه روند شیوع کرونا در اکثر استان های کشور کاهشی است خاطرنشان کرد: وضعیت کرونایی استان قم مطلوب بوده و امیدواریم وضعیت استان در هفته های آتی بهتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha