• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032619087
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد؛

مشارکت کامل ذوب‌آهن اصفهان در برگزاری انتخابات

مشارکت کامل ذوب‌آهن اصفهان در برگزاری انتخابات

ایسنا/اصفهان معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: در قانون پیش بینی شده که هر دستگاهی باید در حد توان خود در انتخابات مشارکت داشته باشد، بنابراین مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان نیز بنا بر وظیفه خود مشارکت کاملی با دستگاه های متولی برگزاری انتخابات دارد.

مهدی بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مجموعه اقدامات مجموعه ذوب آهن اصفهان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید توجه داشت که جامعه فعال ذوب آهن به همراه بازنشستگان و خانواده هایشان بالای ۱۰۰ هزار نفر هستند، بنابراین مجموعه ذوب آهن اقدامات ترغیبی برای مشارکت آنها در انتخابات انجام می دهد، چراکه اقتدار سیاسی منجر به اقتدار اقتصادی و صنعتی می شود.

وی افزود: به همین منظور ذوب آهن اصفهان از طریق کانال ها و رسانه های مختلف زمینه مشارکت کارکنان خود در این دوره انتخابات را مهیا می کند.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات نیاز به پشتیبانی دستگاه های اجرایی دارد، افزود: در قانون پیش بینی شده که هر دستگاهی باید در حد توان خود در انتخابات مشارکت داشته باشد، بنابراین مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان نیز بنا بر وظیفه خود مشارکت کاملی با دستگاه های متولی برگزاری انتخابات دارد.

وی تصریح کرد: اگرچه ذوب آهن شرکتی خصوصی است و دستگاه اجرایی محسوب نمی شود، اما با توجه به اینکه انتخابات مربوط به اقتدار ملی است، بنابراین در زمینه های مختلف به خصوص پشتیبانی همچون مشارکت کارکنان در امر برگزاری انتخابات و تامین نیازهای ستاد برگزاری انتخابات از طریق استانداری و ستاد انتخابات استان و شهرستان لنجان حمایت های مختلفی را انجام می دهد.

بهرامی گفت: در بحث نیروی انسانی، به عنوان مجریان انتخابات، ناظرین صندوق ها و ... اگر درخواستی از سوی متولیان برگزاری انتخابات داده شود، پرسنل ذوب آهن همکاری لازم را خواهند داشت.

وی ادامه داد: در بحث تدارکات، پشتیبانی، لجستیک و ... شرکت ذوب آهن اصفهان پتانسیل های خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار می دهند و در استان اصفهان با محوریت استانداری و همچنین شهرستان لنجان را پشتیبانی می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha