• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400032518479
  • منبع : نمایندگی سمنان

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان مطرح کرد:

ائتلاف نیروهای انقلاب در سمنان لیست ندارد/چرایی به چشم آمدن تبلیغات رئیسی در سمنان

ائتلاف نیروهای انقلاب در سمنان لیست ندارد/چرایی به چشم آمدن تبلیغات رئیسی در سمنان

ایسنا/سمنان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان گفت: این ائتلاف در انتخابات شوراهای شهر، انتخاب را به مردم واگذار کرده و در استان لیستی ندارد.

همت هادیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب استان هیچ‌گونه اختلافی با همدیگر ندارند. ضمن اینکه شورای وحدت اصولگرایان از همان ابتدا صراحتا اعلام کرد که بنای ورود به انتخابات شوراها را ندارد و از لیست ائتلاف حمایت می‌کند لذا اختلاف بین این دو، صحت ندارد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص اختلافات به وجود آمده بین اصولگرایان سمنان با بیان اینکه ائتلاف از ساز و کارهای ابلاغ شده از سوی ائتلاف مرکزی پیروی می‌کند افزود: ما این سازوکارها را به هر هشت شهرستان استان اعلان کردیم که 6 شهرستان اعلام کرد که لیستی برای شوراها ارائه نمی‌دهیم و تنها دو شهرستان اعلام کردند که لیست ارائه می‌دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: دلیل دوستان ما در شهرستان‌ها این بود که با توجه به اینکه تعداد ثبت‌نامی‌ها کم بوده و بسیاری نیز از نظر سیاسی قرابت دارند لذا تصمیم گرفتند.

وی با بیان اینکه این ائتلاف پیش‌تر از بسیاری از موثرین استان دعوت به ثبت‌نام در انتخابات شوراها کرد ادامه داد: به هر حال ائتلاف به این نتیجه رسیده که انتخاب نامزدها را به مردم واگذار کند و از همین رو در اکثر شهرستان‌ها لیستی ارائه نداده است.

هادیان خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سمنان نیز در ادامه به این جمع‌بندی رسیدند که لیستی ارائه ندهند.

چرایی به چشم آمدن تبلیغات رئیسی در سمنان
این عضو ستاد استانی دکتر رئیسی همچنین در پاسخ به پرسشی در ارتباط با تبلیغات متعدد این نامزد رئیس‌جمهوری در سمنان گفت:  ستاد دکتر رئیسی تبلیغات چندانی در استان نداشته اما از آنجا که دیگر نامزدها تبلیغات زیادی در استان نداشتند، لذا تبلیغات رئیسی بیشتر به چشم می‌آید.

وی با بیان اینکه تبلیغات دکتر رئیسی در سمنان معمولی بوده اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی خطاب به ستادهای خود بر فراجناحی بودن، رعایت اخلاق، جلوگیری از افراط و تفریط و صرفه‌جویی و...تاکید کرده و ستاد استان سمنان نیز از همین توصیه‌ها تبعیت کرده است.

این فعال سیاسی همچنین از وجود ستادهای مردمی به عنوان عامل دیگری در به چشم آمدن تبلیغات رئیسی در این استان نام برد و افزود: در این دوره ما با تعدد ستادهای مردمی در استان مواجه بودیم و ما نیز نمی‌توانیم مانع از فعالیت خودجوش این ستادهای مردمی شویم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان تصریح کرد: در مجموع آیت‌الله رئیسی در استان سمنان جدا از ستاد مرکزی 29 ستاد فرعی دارد که ذیل ستاد استانی فعالیت دارند. البته بسیاری از این ستادها در فضاهای کوچکی به فعالیت می پردازند و عمدتا ستادهای تخصصی همچون ستاد حقوقدانان حامی رئیسی، نخبگان حامی رئیسی، ستاد جوانان انقلابی و ...هستند.

هادیان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: دولت می توانست در جلب مشارکت حداکثری کمک بیشتری کند اما کمتر در این بخش تلاش شده است. علاوه بر این رسانه ها در این یکی دو روزه می توانند نقش مهمی در افزایش مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رئیسی مردم را امیدوار کرده پیش بینی کرد: مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد بیشتر از مشارکت مردم در انتخابات مجلس فعلی باشد.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha