• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400032518091
  • خبرنگار : 50243

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

همه دولت‌ها کشور را در تمامی عرصه‌ها در طول این سال‌ها جلو برده اند

همه دولت‌ها کشور را در تمامی عرصه‌ها در طول این سال‌ها جلو برده اند

ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر اطلاعات گفت: مردم در انتخابات باید با رأی قاطع و درست خود مانع حضور مسئولین بی‌کفایت شوند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار با جمعی از مدیران مسئول رسانه های استان، با بیان این که اهالی رسانه در طول ۴۲ سال همیشه همراه کشور بوده اند، گفت: پس از انقلاب اسلامی، در پایان هر دوره ریاست جمهوری، انتقاداتی به دولت مستقر بوده و امیدهایی نسبت به دولت بعدی ایجاد شده، با این وجود همه دولت‌ها کشور را در تمامی عرصه‌ها در طول این سال‌ها جلو برده اند. 

وی در این دیدار که با حضور و اظهارنظر 10 تن از چهره های رسانه‌ای استان برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتباط و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و قشر آگاه جامعه، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و نسبت به آن اعتراض دارند اما این مشکلات با صحبت و گفت‌وگو با مسئولین قابل پیگیری و رفع است نه آمدن در خیابان ها. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تأکید بر اهمیت مشکلات اقتصادی، گفت: قهر انتخاباتی نه محصول مشکلات اقتصادی مردم بلکه محصول جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی است. دشمن در جنگ رسانه‌ای سال‌ها سرمایه گذاری کرده تا در نهایت بتواند به اهداف نهایی خود دست یابد و عده‌ای در داخل هم همین حرف‌ها را از روی ساده لوحی تکرار می‌کنند. 

وی افزود: دشمنی که دائماً دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند سال هاست که ایران را مورد تحریم‌های مختلفی از جمله تحریم دارویی قرار داده و علیه انتخابات و دموکراسی در ایران فعالیت می‌کند. 

این مقام امنیتی استان، با اشاره به این که دشمن در همه نبردهای نظامی، نرم و جنگ اقتصادی شکست خورده و به این شکست اذعان کرده، گفت: امروز تنها حربه دشمن، رسانه، عملیات روانی و ناامید کردن مردم است. ۴۲ سال است که ایران مستقل، قوی، منسجم، مبارز و انقلابی در برابر تمامی عرصه‌ها می‌جنگد و تلاش می‌کند و در برابر این فشارها مجروم و زخمی است و این زخم را رسانه ها، فرهنگی‌ها و افراد صاحب مسئولیت باید التیام دهند. 

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی هر روز کشور را آنالیز می‌کند اما ما در داخل، دستاوردها، موفقیت ها، قدرت‌ها و ظرفیت‌ها را آنالیز و مورد دفاع قرار نمی‌دهیم.

وظیفه رسانه‌ها در تبیین موفقیت‌ها نکته دیگری بود که مدیر کل اطلاعات استان به آن اشاره کرد و گفت: کشور به قدری توانمند است که امنیت آن ۷۰ کیلومتر خارج از مرزها، تأمین می شود و حتی از هم پیمانان خود در منطقه هم حمایت می‌کنیم. در سایر حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، ساخت موشک و ماهواره هم کشور به نقطه ای رسیده که دشمن قصد سانسور آن را دارد.

چالش ملی ما تلاش دشمنان برای تغییر نظام محاسباتی مردم است

مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی همچنین طی سخنانی در دیدار مدیران زن و فعالان حوزه بانوان استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: اگر در انتخابات به فردی قوی رأی دادیم باید خودمان را تشویق کنیم و اگر رأی ندهیم و فردی ضعیف روی کار بیاید باید خودمان را ملامت کنیم چون کشور آزاد و برپایه دموکراسی و رای مردم اداره می شود. 

مدیر کل اطلاعات استان در این نشست با بیان این که نظام جمهوری اسلامی برآمده از رأی مردم و علیرغم همه فشارهای خارجی موفق بوده است، گفت: امروز چالش هایی مانند گرانی و بیکاری چالش اصلی کشور نیست، بلکه چالش اصلی تغییر نظام محاسباتی مردم ایران است که دشمن آن را تعقیب می کند. 

وی افزود: امروز بزرگترین آسیبی که با آن مواجه هستیم این است که دشمن بتواند نظام محاسباتی مردم ما را تغییر دهد. 

وی در عین حال گفت: دشمن با حذف و ترور حاج قاسم سلیمانی تلاش کرد برد ملی و منطقه‌ای ایران را از بین ببرد اما امروز مردم جلوتر از گذشته اهداف منطقه ای نظام اسلامی را تعقیب می کنند.  

مدیر کل اطلاعات ادامه داد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند انتخابات ایران را که رکن اصلی دموکراسی در کشور محسوب می‌شود را تخطئه می‌کنند اما حکومت سرنیزه در سعودی را مورد تایید قرار می دهند. 

عضو شورای تأمین خراسان رضوی با بیان این که امروز پهبادهای آمریکایی در همه جای دنیا جولان می‌دهند اما در آسمان ایران قدرت عرض اندام ندارند، گفت: ناوگان‌های آمریکایی در فاصله ی 2000 کیلومتری از مرزهای ایران جرئت حضور ندارند چون می‌دانند در صورت کوچکترین خطایی، ایران آنها را هدف قرار می‌دهد، اینها دستاوردهای ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند نظام محاسباتی ما را تغییر دهند جایگاه مادران، جایگاه معلمان و جایگاه رهبران را مورد هجوم و بی مهری قرار می دهند تا از این طریق ارزش ها و اخلاق در جامعه تخریب کنند و در این صورت است که می توانند اهداف خود در ایران را محقق سازند.  
 
مدیر کل اطلاعات با بیان این که ما نمی‌خواهیم جامعه را مردانه و زنانه کنیم، گفت: جامعه ما متشکل از خانواده است و خانواده‌ای موفق است که جایگاه مادر در آن زنده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha