• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032417955
  • خبرنگار : 50176

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:

توسعه پایدار منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز

توسعه پایدار منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز

ایسنا/لرستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از توسعه پایدار منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز خبر داد.

شاملو در حاشیه جلسه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز که امروز ۲۴ خردادماه به‌منظور بررسی و جمع‌بندی پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که بنیاد مسکن در سال‌های اخیر شروع کرده، تهیه و اجرای طرح‌های توسعه پایدار منظومه‌های روستایی است که به‌صورت پایلوت با هماهنگی استانداری‌ها در هفت استان‌ شروع شده که در لرستان بخش زز و ماهرو پایلوت این طرح انتخاب و خوشبختانه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از قبل مصوب و از اواسط سال قبل هم کار اجرایی این طرح در لرستان شروع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت فرابخشی این طرح نیاز به هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه‌ها وجود دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تقدیر از اقدامات انجام شده در لرستان، خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استانداری، انصافاً در این بخش وقت گذاشته و پیگیری کرده‌اند.

شاملو اضافه کرد: امروز هم جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و پروژه‌های پیشخوان و فعالیت‌ها و برنامه‌های که دستگاه‌های مختلف دارند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسات ماهانه به‌صورت مستمر، مداوم و منظم تشکیل شود.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن در بخش خودش در زمینه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی، تهیه و اجرای طرح‌های گردشگری، صدور اسناد مالکیت یا تأمین زمین برای فعالیت‌های ساخت مسکن یا سایر فعالیت‌های جانبی که در روستا وجود دارد سهم ویژه‌ای برای این بخش اختصاص خواهد داد و ما هم حداقل اعتبارات بخش را نسبت به سهمی که قانون باید به آن می‌دادیم ۵۰ درصد افزایش خواهیم داد و آمادگی داریم سهم را بیشتر کنیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: بنیاد مسکن به‌عنوان دستگاهی که طرح را تهیه کرده، پایش طرح و پیگیری اقدامات سایر دستگاه‌ها را انجام خواهد داد و در نهایت گزارشات دوره‌ای را به استانداری و سازمان برنامه‌وبودجه استان ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha