• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400032316653

رقابت ۲۱۷ نامزد در انتخابات شوراهای ابرکوه

رقابت ۲۱۷ نامزد در انتخابات شوراهای ابرکوه

ایسنا/یزد شهرستان ابرکوه در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد رقابت ۲۱۷ نفر در شهرهای ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن خواهد بود.

به دنبال اعلام اسامی نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهر ابرکوه تعداد ۳۰ نفر از داوطلبین و در شهر مهردشت نیز ۱۵ نفر تأیید صلاحیت شده و پا در میدان رقابت گذاشته‌اند، البته در لیست نهایی نامزدهای شورای شهر نام سه نفر از اعضای فعلی شوراهای ابرکوه و مهردشت دیده می‌شود.

«محمود حاصلی» بخشدار بخش مرکزی ابرکوه در رابطه با انتخابات شوراها در این بخش اظهار کرد: تعداد ۱۰۵ نفر از اهالی ۲۰ روستای بخش مرکزی جهت ورود به شورا نامزد  شدند و ۱۲ شعبه شامل هشت صندوق سیار و چهار صندوق ثابت جهت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌بینی شده است.

«محمد علی اکرمی» بخشدار بخش بهمن نیز از رقابت ۶۷ کاندید در این بخش خبر داد و گفت: تعداد ۱۷ شعبه شامل ۱۴ صندوق ثابت و سه صندوق سیار برای اخذ رأی از اهالی ۱۲ روستا، پیش‌بینی شده است.

«مسلم غلامزاده» مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان نیز از آمادگی ۱۱۰ کاربر رایانه و آموزش آنان به منظور آشنایی با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک خبر داد و ابراز کرد: با توجه به این که آموزش کاربران رایانه، نقش اساسی در روند اجرای انتخابات دارد، کاربران باید توجه کنند تا در روز انتخابات تمامی امور با دقت کافی، امانت داری و سرعت مناسب انجام شود.

وی همچنین از برگزاری جلسه بازآموزی سرگروه های کاربران انتخابات شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد صد نفر به صورت مستقیم با کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان همکاری داشته که تحت عنوان کابر رایانه و سرگروه در ۴۷ شعبه سازماندهی شدند.

«محمد حسین امامی» فرماندار ابرکوه نیز با نمایندگان خود در شعب اخذ رأی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، جلسه‌ای توجیهی برگزار کرد و بالاترین و حساس‌ترین مسئولیت در روز انتخابات را بر عهده این نمایندگان دانست و گفت: نمایندگان فرماندار محور اصلی  هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی هستند و تمام مسئولیت شعبه بر عهده آنان است.

وی تصریح کرد: نمایندگان فرماندار باید جریان انتخابات را به خوبی کنترل کنند تا شمارش آراء دقیق انجام شود، صورت جلسه پایانی به طور کامل و صحیح تنظیم و اطلاعات به موقع وارد سامانه شود تا انتخاباتی سالم و بدون دغدغه را داشته باشیم.

گفتنی است، تبلیغات کاندیدها و نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ابرکوه در قالب برپایی ستاد، نصب تصاویر، بنر و پوستر و به طور خاص و گسترده در فضای مجازی و در بستر پیام رسان‌های مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha