• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400032316556
  • خبرنگار : 50024

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش البرز از رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش البرز از رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات

ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در انتخابات پیش رو انتظار داریم رأی اولی‌ها و بانوان در صحنه انتخابات پرشور ظاهر شوند، چراکه با این حرکت پیام خود را به جامعه انتقال خواهند داد.

سالار قاسمی روز یکشنبه ۲۸ خرداد در مراسم افتتاح باشگاه کشوری کارآفرینی آموزش و پرورش و تقدیر از دختران برتر و منتخب کشوری استان البرز در کانون شهید فهمیده، اظهار کرد: امروز افتتاحیه باشگاه کارآفرینی به عنوان پایلوت کشوری در استان البرز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: توانمندی دانش‌آموزان نیازمند آیتم‌های مختلفی مانند یادگیری است، چراکه به میزان یادگیری که در جامعه اتفاق می‌افتد، انسان‌ها توانمند می‌شوند.

قاسمی گفت: اگر دانش‌آموزان مهارت زندگی، مهارت تفکر انتزاعی، مهارت نقد کردن، مهارت گفت‌وگو، مهارت نه گفتن، مهارت حل مسئله و برخورد با چالش‌ها آموزش ببینند، قطعاً دانش‌آموزان توانمندی خواهند شد.

وی بیان کرد: هدف و فلسفه باشگاه کارآفرینی و فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری، فرهنگی تربیتی و پرورشی و فرهنگی در راستای توانمندی دانش‌آموزان است.

قاسمی با بیان اینکه امروز محور توسعه در هر جامعه‌ای کارآفرینی است، تصریح کرد: خانواده و جامعه توسعه‌یافته کسی است که مهارت دارد و انسانی که مهارت نداشته باشد، توسعه‌یافته نیست.

وی با بیان اینکه کارآفرینی به‌عنوان یک معیار و محور برای توسعه‌یافتگی هر کشوری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم باشگاه کارآفرینی در آموزش و پرورش‌های کشور توسعه یابد.

قاسمی با تبریک روز دختر توضیح داد: بیش از ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و باید از این ظرفیت در کشور بهره برد.

وی افزود: در انتخابات پیش رو انتظار داریم رأی اولی‌ها و بانوان در صحنه انتخابات پرشور ظاهر شوند، چراکه با این حرکت پیام خود را به جامعه انتقال خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha