• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400031310124
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت برق صورت گرفته است

پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت برق صورت گرفته است

ایسنا/لرستان نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های چشمگیری در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق صورت گرفته است.

مهرداد ویسکرمی در آیین بهره‌برداری از اصلاح و بهسازی شبکه روستاهای چم داوود، چم چره، چنارباباجان و شهرک دام شهرستان چگنی که امروز ۱۳ خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم که شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز همگام با تمام کشور موفق عمل کرده و در بعضی از موارد مانند برق‌رسانی به روستاها پیشرو بوده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات برق لرستان تصریح کرد: مدیرعامل برق لرستان از جمله مدیران پرتلاش و جهادی در استان بوده که برق‌دار کردن روستاها در سریع‌ترین زمان ممکن در سیل ۹۸ شاهدی بر این مدعا است.

فریدون خودنیا مدیرعامل برق لرستان با اشاره به اینکه در طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای کشور ۴۵۰ روستا سهم لرستان است، گفت: در مرحله اول شبکه برق ۲۶ روستا اصلاح و بهسازی شد و در این مرحله نیز چهار روستای دیگر به آن افزوده شد.

وی میزان اعتبار هزینه شده در این چهار روستا را حدودآ ۷۰۰ میلیون اعلام و اظهار کرد: با تلاش و کار جهادی همکاران در شرکت توزیع برق لرستان امیدواریم کار اصلاح و بهسازی شبکه برق تمامی ۴۵۰ روستا تا ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

مدیرعامل برق لرستان خاطرنشان کرد: برق به‌عنوان صنعتی زیرساخت و استراتژیک، نقش مهمی در پیشرفت، توسعه و آبادانی دارد و بدون برق مطمئن و پایدار نمی‌توان چشم‌اندازی برای رشد و شکوفایی یک کشور متصور شد.

خودنیا با اشاره به اهمیت برق‌رسانی به روستاها، اضافه کرد: جهت تحقق عدالت اجتماعی و زدودن فقر از چهره روستاها باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم و برقی مطمئن و پایدار را به این قشر زحمت‌کش و مولد ارائه دهیم تا علاوه بر ایجاد شغل و درآمد از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود و در مواردی شاهد مهاجرت معکوس روستاییان باشیم.

وی به شرایط بسیار سخت تابستان امسال با توجه به کمبود بارندگی‌های و گرمی شدید هوا اشاره کرد و افزود: مردم با کاهش تنها ۱۰ درصدی برق، شرکت توزیع را در برق‌رسانی بدون خاموشی یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha