• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400031309801
  • خبرنگار : 50291

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس:

کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد

کشور یک روح و نفس تازه نیاز دارد

ایسنا/تهران رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ضمن حفظ انسجام داخلی در بُعد بین‌المللی بر ایمان تولید قدرت به بار خواهد آورد.

حسین نوش‌آبادی نماینده ورامین در مجلس شامگاه چهارشنبه ۱۲ خردادماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵ خرداد که در حسینیه بنی‌فاطمه شهرستان ورامین با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه بیان کرد: آثار و برکات این نشست‌ها برای همه روشن و مشخص است.

وی ادامه داد: خرداد ماه چند اتاق تلخ و شیرین دارد. آزادی خرمشهر، ۲۲ خرداد سالگرد سفر شیرین و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به ورامین و از همه مهم‌تر شکل‌گیری مبداء انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد که در ایام رقم خورده است.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس عنوان کرد: حضرت امام (ره) به موضوع حوادث خرداد ماه اتفاقی نگاه نمی‌کرد و بدانیم در این قیام فقط شهید شدن تعدادی انسان بیگناه نبود، موضوع مهم این بود که این حرکت در اوج خفقان و استبداد رژیم شاهنشاهی اتفاق افتاد و شجاعت مثال‌زدنی قیام‌کنندگان بخاطر این مسئله از افتخارات مهم آنها به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، نوش‌آبادی تبعیت مردم این دیار از روحانیت و مرجعیت را به این حادثه بسط داد و اظهار کرد: در این حادثه روحانیت و مرجعیت پیشگام شدند و مردم نیز به روحانیت اقتدا کردند و حادثه خرداد ماندگار شد و به فرموده رهبری این حادثه فراموش‌نشدنی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حضرت امام و سیره آن بزرگوار عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نگاه تقوا به عرصه مبارزه وارد شدند و امام بزرگوار ما همیشه می‌فرمودند ما برای خدا آمده‌ایم و نگاه ایشان توحیدی بود و این اندیشه‌ای الهی، تشکیل حکومت اسلامی را بدنبال داشت و پس از صدر اسلام و حکومت امیرالمومنین (ع) تنها حکومت اسلامی توسط حضرت امام تشکیل شد.

وی ادامه داد: ولایت فقیه و اندیشه مترقی آن، بنیان و شاکله انقلاب ما را تشکیل داد.

نوش آبادی با انتقاد از کسانی که بدنبال اجرای اسلام انگلیسی و آمریکایی در ایران هستند گفت: بعضی ها می خواهند افکار مردم را سست کند و ناامید کردن مردم بدترین گناه است. مشکلات هست اما ناامید کردن مردم با القا ذهنیت غلط که ما نمی توانیم، یکی از اهداف این افراد برای وابسته کردن ما به خارج است.

وی وضعیت فعلی کشور را زیبنده مردم نجیب ایران اسلامی نداست و تصریح کرد: وضعیت فعلی سبب شده تا با عبرت گیری از گذشته، در انتخابات پیش رو بدنبال افرادی باشیم که در صحنه های گوناگون امتحان خود را پس داده اند و قوی هستند ، فرد اصلح مورد ما باید امید به آینده و انگیزه خدمت داشته باشد و در کلام مقام معظم رهبری در مورد اصلح ایمان، انگیزه و امید سه کلمه مورد تاکید ایشان می باشد.

نوش آبادی انتخابات را مهمترین موضوع سال جاری دانست و خاطر نشان کرد: کشور یک روح تازه و نفس نیاز دارد، انتخابات مسئولیت و امانت بزرگی است و فرد منتخب اهلیت باید داشته باشند و افراد فاقد صلاحیت در این پست کشور را سال‌ها از مسیر پیشرفت دور می‌سازند و این خسارت است، همه باید در این مورد کمک کنند تا کشور نجات پیدا کند و در مجلس هم بنا بر علاج دردهای اقتصادی است و مردم با حضورگسترده خود در انتخابت ضمن حفظ انسجام داخلی در بُعد بین المللی برایمان تولید قدرت ببار خواهد آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha