حمید فرزام در گفتوگو با ایسنا، در تشریح روند عملکرد و اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران برای آماده کردن فضاهای تبلیغات در انتخابات برای شهر تهران گفت: سازه های مناسب تبلیغات انتخاباتی تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداری های مناطق برای نصب قرار گرفته است تا بر اساس نیاز به هر تعداد که نیاز است در سطح شهر نصب شود.
وی افزود: تعدادی از این سازهها به شکل آزمایشی نصب شده اما چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازه ها هنوز پخش نشده اما همگی آنها تا ۲۰ خردادماه سال جاری نصب و عملیاتی خواهند شد. تعداد ۲۳۰۰ سازه آماده شده که با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود می آید،توزیع و نصب می کنیم.
فرزام ادامه داد: در مرحله نخست چیزی کمتر از ۵۰ درصد سازههای آماده شده را جانمایی میکنیم که بزودی نصب می شوند و به صورت تدریجی اگر مورد اقبال ستادهای انتخاباتی قرار بگیرند و تقاضا و تبلیغات بیشتر شود نصب سازهها را تقویت می کنیم و تعداد بیشتری نصب می کنیم.
وی تاکید کرد: باتوجه به نیازی که در انتخابات های دوره های قبل وجود داشته وضعیت را برآورد کردهایم و خیلی بیشتر از آن ساخته و آماده کرده ایم تا در انتخابات پرشور این سازه ها را توزیع کنیم؛ لذا در این مسیر برآوردها و کارهای کارشناسی انجام شده است. این سازه ها و فضاهای در نظر گرفته شده برای هر چهار انتخاباتی که در تهران برگزار می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
درخواست از ستادهای کاندیداها برای جلوگیری از آلودگی بصری شهر
معاون سازمان زیباسازی شهر تهران خطاب به ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست کرد که ستادها تا جایی که می توانند از سازه ها برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر لطمه و آسیبی با چسباندن تبلیغات وارد نکنند. از همه ستادها تقاضا می کنیم در ایام تبلیغات تاجایی که می شود به فضاهای شهر آسیب کمتری وارد کنند؛ بی تردید هرچقدر بخواهند تعداد این سازها به ویژه در مقابل ستادهای اصلی تقویت و افزایش می یابد؛ لذا امیدواریم با این تدبیر شاهد آلودگی بصری کمتری در سطح شهر تهران باشیم.
انتهای پیام
نظرات