حسین قدیمی ۹ خرداد در جریان بازدید از دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: همچنان مدیریت مصرف در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و اداری مورد تأکید ماست و انتظار داریم در ایام گرم سال بیشترین مراقبتها و همراهیها را در مدیریت مصرف برق شاهد باشیم.
وی در مورد گلایه برخی از شهروندان از وارد آمدن خسارت به لوازم برقی بر اثر قطعی برق تصریح کرد: خانوارهایی که از این محل دچار خسارت شدند، میتوانند با ورود اطلاعات خود به سامانه بیمه توانیر نسبت به جبران خسارت وارده اقدام کرده و بخشی از این خسارتها را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر هیچگونه خاموشی از بابت افزایش سقف مجاز برق مصرفی در استان اعمال نشده و با همراهی اهالی استان و خنک شدن هوا حتی در ساعات اوج مصرف برق، ما با خاموشی روبهرو نبودیم.
قدیمی افزود: در شهرستانها نیز همین روال ادامه داشته و اگر قطعی نیز رخ داده بر اثر تعمیر و اتصالات احتمالی بوده و به هیچ وجه خاموشیها ناشی از کمبود انرژی و عرضه آن به شهروندان نبوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما بر اساس برنامه اعلام شده شرکت توانیر روزانه میزان مصرف برق را رصد میکنیم تا در حد سقف مجاز اعلام شده به استان، مصرف را مدیریت کرده و حتی تعدیلی را در این حوزه انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده نیز همچنان مشترکان با رعایت سقف اعلام شده، شرکت توزیع برق استان را یاری کنند تا با کمترین خاموشیها روزهای گرم سال را سپری کنیم.
انتهای پیام
نظرات