• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400030805946

معاون فرهنگی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع):

معرفی شاهچراغ(ع) در کشور کم‌رنگ بوده است

معرفی شاهچراغ(ع) در کشور کم‌رنگ بوده است

ایسنا/فارس معاون فرهنگی آستان شاهچراغ (ع) تاکید بر اینکه معرفی شخصیت والای این حضرت در اولویت اخبار رسانه‌ها در ایام دهه کرامت قرار گیرد، گفت: در فضای عمومی کشور در خصوص معرفی این امامزاده واجب التعظیم کمتر کار شده است.

حجت الاسلام احمد سلامی شنبه ۸ خرداد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران با موج آفرینی رسان‌ ای زمینه معرفت افزایی ملی نسبت به حضرت شاهچراغ (ع) را فراهم کنند.

او افزود: در فضای عمومی کشور در خصوص معرفی این امامزاده واجب التعظیم کمتر کار شده است و لازم است از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اموری انجام شود و اخباری منتشر شود تا مردم معرفتشان نسبت به ایشان افزایش یابد.

سلامی ادامه داد: برنامه‌های ویژه ایام دهه کرامت در روز ۲۲ خرداد ماه مصادف با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با برنامه تجمع بانوان احمدی آغاز خواهد شد که در این برنامه از بانوان موفق اسلامی تجلیل به عمل می‌آید.

او از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در شب ششم ذیقعده خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مولودخوانی احمد واعظی از مشهد مقدس همراه است.

به گفته معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، تجلیل از خانواده شهدا، افتتاح انجمن خوشنویسی کاتبان وحی، افتتاح جشنواره ملی چلچراغ، نمایشگاه امین ولایت. رونمایی از کتاب مدفونین حرم و جشنواره عکس همسایگان آفتاب در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد و جزئیات این برنامه‌ها از طریق سایت و روابط عمومی حرم اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha