• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400030805452
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی

دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

سید اسدالله هاشمی، از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و افزود: فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه  یک نفر دیگردستگیر و اعمال قانون شده است.

وی اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه، عصر چهارشنبه پنجم خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری متخلفین بودند که سرانجام نزدیک ساعت ۲۳ موفق می شوند، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر کنند.

هاشمی تصریح کرد: صبح روز ششم خرداد ماه هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند، با توجه به ادله مثبته و با حکم مراجع قضایی هر دو متخلف روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه بیان کرد: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمعن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

گفتنی است که دیروز جمعه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی، توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha