• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400030402792
  • خبرنگار : 30054

صفرشویی خودرو چیست؟

صفرشویی خودرو چیست؟

در صفر شویی خودرو تمامی قطعات داخلی و خارجـی کابین خودرو شامل صنـدلی ها، رودری، سقف، داشـبورد، موتور، لاستیک و ... با دقت توسط مواد شوینـده شسـته می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه گنجی پخش، صفر شویی می تواند جلوه و زیبایی خودرو شما را چند برابر کند. صفر شویـی انواع خودرو می تواند متفاوت باشد، برای مثال نسـبت به جنس مورد استفاده در قطـعات داخلـی و خارجی خـودرو از مواد شـوینده مـتفاوتی استفاده می شود تا کوچکترین آسیبی به سطوح مختلف خودرو وارد نشود.

برای صرفه جویی در زمان صفرشویی خودرو و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد مورد استفاده دستگاههای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها با قابلیت های مختلف بدون برجای گذاشتن هرگونه رطوبتی و بدون کوچکترین آسیبی به سطح آن را عاری از هرگونه آلودگی می کنند. بسیاری از این دستگاه های صفرشویی خودرو قابلیت استفاده به صورت خشک و تر را دارا هستند. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاهها می توان به قابلیت پاشش و مکش آنها اشاره کرد.

سطوح مختلف خودرو با جنس های متفاوت را می توان به راحتی با ابزارها و مواد صفرشویی کاملا تمیز و نو کرد. در صفرشویی خودرو صندلی ها از هر نوع جنسی با مواد مخصوص به صورت کاملا مجزا شسته می شوند. همچنین کف کابین خودرو چه از جنس موکت و یا هر جنس دیگر ابتدا با جاروبرقی های مخصوص تمیز شده و سپس شسته می شوند. همچنین سقف خودرو که معمولا از جنس موکت می باشد نیز با استفاده از مواد مخصوص شسته می شود. داشبورد و قسمت های پلاستیکی خودرو با مواد مخصوص نرم کننده و ترمیم کننده احیا می شوند. موتورماشین با استفاده از مواد مخصوص کاملا تمیز شده و باعث جلوگیری از زنگ زدگی اتصالات به خاطر باقی ماندن آلودگی و گرد و غبار می شود. لاستیک خودرو که بیشتر از همه قسمت های خودرو در معرض آلودگی قرار دارد با صفرشویی کاملا تمیز شده و مدت بیشتری می توان از آن استفاده کرد. همچنین تمیز کردن لاستیک موجب می شود که ایرادهای آن مشخص شده و ایمنی هنگام رانندگی را بالا می برد. قسمت های مختلف خودرو با انجام صفرشویی به صورت کاملا دقیق و حرفه ای تمیز می شوند و همین امر باعث افزایش عمر آنها نیز می شود. 

مواد شوینده مخصوص صفرشویی خودرو بسیار متنوع هستند استفاده بسیاری از آنها تنها با استفاده از آب میسر است این در صورتی است که ما کارواش بدون آب نیز داریم. انواع مواد شوینده را می توان با استفاده از دستگاههای صفرشویی تورنادورگان، برس و فرچه و همچنین دستمال های مایکروفایبر روی سطح پخش کرد.

حتما به این فکر افتاده اید که با این همه تنوع در انجام صفرشویی استفاده از کدام ابزار و شوینده می تواند به صرفه تر و مناسب تر باشد. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش برترین ابزارهای صفرشویی و مواد شوینده را دارد و شما می توانید بر اساس بودجه خود و مشاوره با کارشناسان ما بهترین خرید را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha