• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400030201025

جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا:

جریان‌های سیاسی باید بتوانند با روش و گفتمان جدیدی به میدان رقابت بیایند

جریان‌های سیاسی باید بتوانند با روش و گفتمان جدیدی به میدان رقابت بیایند

ایسنا/خراسان رضوی یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: جریان‌های سیاسی باید بتوانند یک روش یا منش جدید در گفتمان‌های اصلاحی یا انتقادی به عرصه بیاورند که در برگیرنده اکثر مطالبات جریان‌های منتقد و سیاسی کشور باشد که قطعا در این زمینه جریان اصلاحات می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

محمدصادق جوادی حصار در گفت‌وگو با ایسنا به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و بیان کرد: دلیل اینکه افراد در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، این است که بتوانند چه به صورت فردی و چه به صورت حزبی، بر روند مسائل جاری کشور و اوضاع سیاسی و اجتماعی تاثیر بگذارند و حتما در پی تاثیرگذاری و تلاش برای بهتر شدن شرایط کشور هستند.

وی تصریح کرد: اینکه اصلاح‌طلبان چه بخشی از توان خود را در انتخابات صرف می‌کنند، بستگی به این دارد که چقدر اجازه دارند و می‌توانند کار کنند. اگر شورای نگهبان اجازه حضور موثر جریان‌های منتقد و اصلاح‌طلب را بدهند، تاثیرگذاری اصلاح‌طلبان و میزان حضور آنها در انتخابات پیش رو بیشتر خواهد بود و طبیعتا اگر اجازه کمتری بدهند قطعا حضور اصلاح طلبان کمرنگ‌تر خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه جای خالی افراد زیادی در بین چهره‌های ثبت‌نام کننده وجود دارد، اظهار کرد: از بین کسانی که ثبت نام کرده‌اند، حضور آقای تاجزاده غیرمنتطره و غیرمترقبه بود، ایشان در صورت تایید صلاحیت می‌تواند به یک پدیده و شگفتی انتخاباتی تبدیل شود.

جوادی حصار خاطرنشان کرد: در اینکه دو جریان اصلی سیاسی در انتخابات پیش‌رو با یکدیگر رقابت می‌کنند شکی نیست ولی قطعا رقابت بین جریانی نیز وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر اصلاح‌طلبان بتوانند به اجماع برسند اوضاع می‌تواند امیدوارکننده باشد. جریان‌های سیاسی باید بتوانند یک روش یا منش جدید در گفتمان‌های اصلاحی یا انتقادی به عرصه بیاورند که در برگیرنده اکثر مطالبات جریان‌های منتقد و سیاسی کشور باشد که قطعا در این زمینه جریان اصلاحات می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha