• شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400030100524

شهردار شیراز:

داشته‌های شیراز ناشی از فرهنگ و معرفت است

داشته‌های شیراز ناشی از فرهنگ و معرفت است

ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه شهرها با انسان‌ها ساخته می‌شود، گفت: اگر با نگاهی تامل برانگیز به اشعار گرانمایه حافظ و سعدی بنگریم در خواهیم یافت که در آن دوران سازه‌های بتنی شکوه، زیبایی و عشق را برای شیراز به ارمغان نیاورده‌اند و همه داشته‌های شهر راز ناشی از فرهنگ و معرفت است.

حیدر اسکندرپور شنبه یکم خرداد در آیین بهره‌برداری از پروژه خیرساز سلامت، امید و زندگی در منطقه دو شهرداری شیراز بیان کرد: برای مردم شیراز و فارس از دعواهای جناحی پرهیز کنیم.

او با بیان اینکه در پایان مردادماه ماموریت خود را به عنوان شهردار شیراز به پایان خواهم رساند و با آمدن شورای جدید کلید شهر شیراز را به شهردار جدید تقدیم خواهم کرد، اظهار کرد: برخی از منتقدان به ما گلایه می‌کنند که چرا وقتی مردم گرسنه هستند پول شهرداری را صرف اجرای پروژه‌هایی نظیر نورپردازی شهر می‌کنید. باید به این گروه از منتقدان اعلام کنم که رسالت ما در مدیریت شهری ساختن پل، تقاطع، پارک و پروژه‌هایی از این دست است و اگر تابه حال گام‌هایی برای زیباسازی شهر برنداشته‌ایم، دچار اشتباه شدیم.

شهردار شیراز بهبود معیشت مردم را در زمره وظایف دولت ارزیابی کرد و افزود: شهرداری شیراز بنای کار خود را بر توسعه متوازن امکانات و تعریف پروژه‌ها با نگاهی عدالت محور گذاشته است. ما در حالی برای سنگفرش ارم هزینه می‌کنیم که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه کوزه گری صرف احداث پروژه‌های فرهنگی و عمرانی می‌شود.

او همچنین در بخس دیگری از سخنان خود توفیق کار نیک را مرحمت بزرگ پروردگار به برخی بندگان برشمرد و گفت: افراد متمول زیادی وجود دارند که علی‌رغم برخورداری از ثروت‌های کلان به انجام کار خیر موفق نمی‌شوند و خیران باید شکرگذار خداوند باشند که به این سعادت دست یافته‌اند.

اسکندرپور با بیان اینکه شهرداری شیراز ۳۵۰۰ متر زمین در مجاورت این مرکز برای احداث کتابخانه، استخر و امکانات مورد نیاز مردم اهدا خواهد کرد، گفت: انسان امروز در جامعه، خانواده و محل تحصیل با سه روش و رویکرد تربیتی مختلف رشد می‌کند، به همین دلیل همه با باید تلاش کنیم تا معرفت واحدی را وجود انسان پایه ریزی کنیم که مقدمات تعالی او را پدید آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha