• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400023021559
  • خبرنگار : 50441

سرمربی تیم قشقایی شیراز:

ما مسابقه را باختیم، فولاد اخلاق را

ما مسابقه را باختیم، فولاد اخلاق را

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال قشقایی اعتقاد دارد که تیمش از نظر نحوه بازی و رعایت شئونات اخلاقی، تیم برتر بازی با فولاد بوده و فقط نتیجه را به حریف لیگ برتری اش واگذار کرده است.

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، عصر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، دو تیم قشقایی و فولاد خوزستان در ورزشگاه پارس به مصاف هم رفتند. نیمه نخست بازی با پیروزی قشقایی به پایان رسید اما فولاد با هدایت جواد نکونام، در نیمه دوم به دو گل دست یافت و پیروز میدان شد.

سرمربی خوزستانی قشقایی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت : امروز مردم از فوتبال زیبا لذت بردند اما عدالت در نتیجه بازی رعایت نشد. ما در مقابل تیمی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده، فقط روی دو ارسال از جناحین شکست خوردیم. فولاد تنها تیم لیگ برتر است که از سه بازیکن خارجی سود می برد. فکر می کنم این تیم با بودجه ۱۶۷ میلیارد تومانی بسته شده است و با تیم ما که سقف قراردادش ۵۰ میلیون تومان است، تفاوت نجومی دارد.

داریوش هرمزی افزود: البته شاید این حرف ها بهانه تلقی شود اما من به دلیل اینکه ۵ سال در باشگاه فولاد زحمت کشیده ام و ساختارش را می شناسم، فکر می کنم این نوع فوتبالی که هدفی پشتش نیست، شاید آینده درخشانی هم در ادامه راه نداشته باشد. با این وجود به آقای نکونام و مردم خوزستان تبریک می گویم.

وی افزود: من از برخی مربیان و بازیکنان این تیم گله مند هستم. یک مربی مانند حسین کعبی که سابقه حضور در جام جهانی دارد، به اعضای تیم ما بی تربیتی کرد. چند بازیکن دیگر آنها حرکاتی انجام دادند که شایسته تیم آسیایی نبود و از این بابت متاسف هستم. ما فوتبال زیبایی بازی کردیم، اخلاق را هم بردیم و فقط نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

هرمزی ضمن تمجید از داوران حاضر در فوتبال کشور گفت: امروز شاید داور یک اشتباه داشت. شروین بزرگ مهاجم حریف وقتی به تیم ما گل زد، حرکت زشتی انجام داد و به تیم ما جسارت کرد، اما فرشاد احمدزاده را به جای او اخراج کردند. اما به جز این صحنه، ایراد دیگری به تیم داوری وارد نبود. داوران ما بی نظیرند و آبروی فدراسیون فوتبال هستند.

سرمربی تیم قشقایی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش مقابل تیم های کوچک، اینچنین درخشان بازی نمی کند، گفت: نمی توان کتمان کرد که انگیزه ما در مقابل تیم های بزرگ، خیلی بیشتر است. از منِ مربی گرفته تا تک تک بازیکنان، دوست دارند خودشان را در این گونه بازی ها اثبات کنند. با این حال، ما در بازی های لیگ یک هم نمایش های بسیار خوبی داشتیم و به گفته خیلی از مربیان حاضر در لیگ دسته اول، یکی از زیباترین فوتبال ها را به نمایش می گذاریم. در بازی بعدی مقابل مس کرمان هم سعی می کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

هرمزی افزود: امروز باز هم تیم ما بی یاور بود. حرف من فقط در مورد قشقایی نیست. همانطور که ما در خطر سقوط قرار داریم و شرایطمان حساس است، فجرسپاسی هم مدعی صعود است و باید به آنها هم کمک شود. اما کسی حامی ما نیست. من در شش استان مربی گری کرده ام، اما هیچ گاه تیمم تا این حد تنها نبوده. برخی بجای کمک، حتی چوب لای چرخ ما می گذارند.

وی به  یکی از معضلات اساسی تیمش اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما زمین مناسبی برای تمرین نداریم و شب قبل از این مسابقه هم نتوانستیم زمین مناسبی تهیه کنیم. در ادامه راه هم نمی دانیم کجا باید تمرین کنیم. البته باید از مدیریت مجموعه ورزشگاه پارس شیراز که برای برگزاری این دیدار تلاش شبانه روزی کردند، کمال تشکر را داشته باشم. آقای زرهپوش مدیریت مجموعه تمام سعی شان را کردند تا زمین مسابقه به نحو مطلوب در اختیارمان قرار بگیرد، اما هنوز برای تامین یک زمین تمرین مناسب با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از حذف از جام حذفی، روز سه شنبه ۴ خردادماه در کرمان به مصاف مس این شهر، صدرنشین رقابت های لیگ یک خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha