• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400022820466
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل زندان‌های کرستان خبر داد:

توزیع ۱٤۹٤ سبد معیشتی در ماە مبارک رمضان

توزیع ۱٤۹٤ سبد معیشتی در ماە مبارک رمضان

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های کرستان گفت: توزیع یک هزار و ٤۹٤ سبد معیشتی و ۱۱۲ بازدید از خانواده زندانیان در اجرای طرح حمایتی از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

فتحی در جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح و سرکشی از خانواده زندانیان با همراهی اظهار کرد: عملکرد مجموعه زندان‌های استان در تحقق این هدف ارزشمند که دغدغه مقام معظم رهبری در جلوگیری از آسیب به خانواده زندانیان و همچنین تاکیدات مؤکد ریاست سازمان زندان‌ها مبنی بر مراقبت از خانواده‌های آسیب پذیر زندانیان می‌باشد قابل تحسین است.

مدیر کل زندان‌های کردستان با اشاره به این مهم که با اجرای این طرح در کل استان از تعداد ۱۱۲ خانواده زندانیان با حضور مسئولین سرکشی شد، خاطر نشان کرد: حضور مسئولین الخصوص رئیس کل دادگستری و دادستان در این بازدیدها هم موجب دلگرمی خانواده شد هم زمینه بازنگری پرونده قضایی سرپرست آن‌ها فراهم گردید.

وی ادامه داد: در ماه رمضان با همت خیرین و تلاش‌های انجمن‌های حمایت تعداد ۱۴۹۴ سبد معیشتی به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال، تعداد ۳۳۶ کارت هدیه با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و ٤۰۰ میلیون ریال، ۱۸۷۰ پرس غذای گرم، تعداد۱۳ تبلت به فرزندان خانواده‌ها و اهداء چند دستگاه یخچال و تلویزیونی به خانوادههای نیازمند اهداء گردید.

وی با تاکید بر استمرار بازدیدها و بررسی و پیگیری تا حصول نتیجه عنوان کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان تعداد ۵۵ پرونده صلح و سازش منجر به آزادی زندانیان گردید.

در پایان این جلسە فتحی با تاکید بر رسیدگی جهادی به وضعیت خانواده زندانیان پیرو تاکیدات مؤکد ریاست محترم سازمان زندان‌ها، خواستار بە کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های حمایت زندانیان برای حمایت‌های مستمر از خانواده‌ها شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha