• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400022617969
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در لرستان را پر کنیم

از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در لرستان را پر کنیم

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در استان را پر کنیم.

علیرضا نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث استخدام در آموزش و پرورش افرادی که نمره حد نصاب را کسب می‌کنند برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش معلم جذب می‌کند و این افراد باید قابلیت برقراری ارتباط را داشته باشد که این قابلیت‌ها و استعدادها در مصاحبه مشخص می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سه برابر ظرفیت برای مصاحبه انتخاب می‌شوند و از بین سه نفر که دارای کارنامه سبز هستند تنها یک نفر پذیرفته می‌شود.

نخعی با بیان اینکه در بیشتر مواقع مصاحبه ملاک انتخاب نیست و تنها ۳۰ درصد وزن نمره نهایی را شامل می‌شود، افزود: افرادی که پذیرفته نشدن تا دو یا سه سال نتیجه آزمون برای آنها اعتبار دارد و این افراد پیشنهاد دادند که سال بعد از همین ظرفیت افراد استفاده شود و مجدا آزمون گرفته نشود و حق آنها محفوظ بماند.

وی عنوان کرد: این پیشنهاد خوبی است که قابلیت انجام هم دارد و سازمان امور استخدامی و مراجع زیربط می‌توانند آن را اجرایی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه برخی از سهمیه‌های استخدام آموزش و پرورش استان خالی مانده است، افزود: از مجموع ۵۵۰ سهیمه‌ای که داشته‌ایم ۱۵۰ سهمیه خالی مانده یعنی داوطلبی که واججد شرایط باشد نیست و درخواست دادیم داوطلبانی که پذیرفته شدن  را بکار بگیریم، به عنوان نمونه داوطلبی در خرم‌آباد پذیرفته شده‌ی رد شده داریم اما همین فرد را در شهری دیگر نیاز داریم و از وزارت‌خانه و سازمان امور استخدامی درخواست کردیم که این جابجایی صورت گیرد و از طریق تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی را پر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۵۵

عالی