• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021912868
  • خبرنگار : 50180

آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه از آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه از سوی این ستاد خبر داد.

میثم کلهر امروز(19 اردیبهشت) در حاشیه مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: این بسته‌های معیشتی که نزدیک چهار میلیارد تومان ارزش دارند،  توسط سمن‎‌ها، خیریه‌ها و گروه های جهادی به دست نیازمندان و ساکنین مناطق حاشیه ای کرمانشاه خواهد رسید.

کلهر اضافه کرد: در این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی تحت عنوان "رزمایش همدلی و احسان" 500 هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سراسر کشور توزیع می شود که سهم استان کرمانشاه یازده هزار بسته معیشتی است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه  ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 120 هزار بسته معیشتی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان از سوی این ستاد در استان کرمانشاه توزیع شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 2000 واحد مسکن ملی در کرمانشاه می سازد

کلهر در ادامه در ادامه اشاره ای هم به دیگر اقدامات این نهاد در استان کرمانشاه داشت و با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه ساخت دو هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را تقبل کرده، گفت: هم اکنون 712 واحد در پروژه دولت آباد شهر کرمانشاه در حال ساخت بوده و  کار ساخت مابقی واحدها نیز پس از تامین زمین از سوی راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین برای ساخت هزار مدرسه سبز در مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمانشاه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  در استان کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

وی اشاره ای هم به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان کرمانشاه در سال زراعی جاری همزمان با شش استان دیگر داشت و گفت: این طرح در 173 هزار هکتار از اراضی دیم استان اجرا شد که سموم، بذر و نهاده‌ها را به صورت رایگان در اختیار کشاورزان قرار داد، ضمن اینکه اراضی کشاورزی آنها را نیز رایگان بیمه کرد که با توجه به خشکسالی حادث شده بیمه خسارت اراضی تحت پوشش را جبران خواهد کرد.

 
 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha