• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400021811853
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

آغاز نام‌نویسی جشنواره تعاونی‌های برتر در سیستان و بلوچستان

آغاز نام‌نویسی جشنواره تعاونی‌های برتر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در راستای شناسایی و انتخاب الگوهای برتر آغاز شد.

به گزارش ایسنا مهرداد جهاندیده اظهارکرد: جشنواره تعاونی‌های برتر در سالجاری با امکان بهنگام‌سازی اطلاعات شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌ها و اتاق تعاون با رویکرد رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند در این بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی‌ برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره می‌بایست از امروز ۱۸ اردیبهشت به مدت یک ماه، اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوطه را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی  https://taavoni.mcls.gov.ir  ثبت یا بهنگام‌سازی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان ادامه داد: تعاونی‌هایی که نسبت به بهنگام‌سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند از تاریخ ۱۹/ ۰۳ / ۱۴۰۰ تا ۱۹/ ۰۴/ ۱۴۰۰ از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و بارگذاری مدارک و مسستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند بود.

وی تصریح کرد: پس از انجام مراحل ثبت، بهنگام‌سازی و تکمیل پرسشنامه اختصاصی، فرایند صحت‌سنجی مدارک، مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناکون توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان انجام خواهد شد.

جهاندیده ادامه داد: ثبت و بهنگام‌سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مشوق‌ها و جوایز ویژه تعاونی‌های برتر اعطا شده در سال ۱۳۹۹ نظیر (لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیهی و اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی‌های برتر) در سال ۱۴۰۰ با افزایش کمیت و بهبود کیفیت برای تعاونگران برگزیده شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (۱۳ تا ۲۰ شهریور) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha