• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400021208079
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان:

ویژه برنامه های «سوگ علوی» در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می‌شود

ویژه برنامه های «سوگ علوی» در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر با عنوان «سوگ علوی» در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین«علی چراغی‌پور»  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با لیالی قدر ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با محوریت فضای مجازی در سطح کانون های مساجد ها با عنوان « سوگ علوی» در سطح ۳۰۷ کانون برگزار می‌شودکه اطعام نیازمندان با اقتدا به مولا حضرت امیر مومنان علی بی ابیطالب(ع) با توزیع  اقلام و بسته های غذایی و پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان در لیالی قدر  از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: توزیع نرم افزار رضوان، اجرای تفسیر قرآن کریم با همکاری ائمه جماعت کانون ها در مساجدی که دارای فضای لازم بوده و برابر مجوز ستاد مبارزه با کرونا، توزیع ادعیه ماه مبارک رمضان و  اعمال شب های قدر، حزء خوانی قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب آن به روح  حضرت امیرمومنان(ع) از دیگر برنامه های ستاد کانون های مساجد است.

چراغی پور تصریح کرد:این ستاد از اول ماه مبارک رمضان فعالیت های گسترده ای را  با همت کانون های فرهنگی به صورت جهادی در نقاط مختلف استان ایلام انجام داده است و با توجه به شرایط شیوع کرونا بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در اجرای رزمایش کمک های مومنانه و مواسات به منظور کمک به نیازمندان از اولویت های این برنامه ها بوده است.

وی با اشاره به  اهمیت و فضیلت شب های قدر،  خاطرنشان کرد: شب های قدر بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی و دینی است و تلاش می‌شود در شبهای قدر، کانون های مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان حضور پرشور جوانان در مناطق روستایی و شهری در فضای باز باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha