• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400021107503
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین و مسلحانه تکاوران عملیاتی و انتظامی استان با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: در این عملیات یک تن و 48 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و شهرستان "سراوان" با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی استان به شهرستان سراوان داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه بین شهرستان "سراوان به خاش"، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه سواری 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، قاچاقچیان که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبرو شده و تاب تحمل در برابر مقاومت و ایستادگی ماموران انتظامی را نداشتند، ماموران انتظامی ضمن توقیف خودروی قاچاقچیان و دستگیری 2 تن از آنان، موفق به کشف یک تن و 48 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودرو قاچاقچیان شدند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهملات جنگی از سوداگران مرگ کشف شد، بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha