• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400012413410

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی:

بهترین پیست تارتان کشور را در اختیار داریم

بهترین پیست تارتان کشور را در اختیار داریم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: مسابقات بین‌المللی دوومیدانی با نام جام امام رضا (ع)، در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است.

علیرضا تاج‌فیروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) بزرگداشت استاد علی باغبانباشی در مشهد و به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)، اظهار کرد: در اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) میزبان ۹ تیم خارجی و بیش از ۲۲۰ شرکت کننده بودیم.

وی افزود: این مسابقات، اولین رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی پس از انقلاب اسلامی است و در کنار آن، دو روز میزبان رقابت‌های کشوری دو و میدانی بانوان در استادیوم امام رضا (ع) بودیم. برای اولین بار در این ورزشگاه، بانوان در ۲۲ رشته مختلف به رقابت پرداختند. تمامی عوامل اجرایی و فنی در بازه زمانی برگزاری مسابقات در بخش بانوان، خانم بودند.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها با نام جام امام رضا (ع) در تقویم فدراسیون جهانی دوومیدانی ثبت شده و  برنامه داریم که این رقابت‌ها تداوم داشته باشد. طبق نظرسنجی که از ورزشکاران و مهمانان به عمل آمد، ورزشگاه امام رضا (ع) یکی از پنج ورزشگاه برتر جهان در دوومیدانی قلمداد شد.

تاج‌فیروز در خصوص کیفیت بالای میزبانی این رقابت‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع)، بیان کرد: علاوه بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، بهترین پیست تارتان کشور را در اختیار داریم. به دلیل کیفیت بالای ورزشگاه، رقابت‌های بین‌المللی که در این مکان برگزار شد، ۴۰ امتیاز ورودی المپیک داشت. امیدواریم بتوانیم در عرصه ملی هم شاهد میزبانی‌های خوب مشهد و به ویژه استادیوم امام رضا (ع) باشیم.

وی در پایان با اشاره به تفاهم‌نامه با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی در خصوص میزبانی رقابت‌های ورزشی کشور، تصریح کرد: امیدوارم با تفاهم و همکاری با وزارت ورزش و فدراسیون‌ها، شاهد حضور ملی‌پوشان و ورزشکاران در این مجموعه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha