• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400011707529

وقتی همه از قم می نویسند

وقتی همه از قم می نویسند

ایسنا/قم مدیر انجمن ادبی پیرنگ از برگزاری دومین جشنواره ملی داستان نویسی استان قم در قالب داستانک، داستان کوتاه و داستان مصور خبر داد.

سید محمود میرصانعی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره داستان نویسی قم موضوعاتی همچون زندگی و سیره حضرت معصومه (س)، کرونا در جاری زندگی، معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت و کادر درمان، اقلیم و فرهنگ و آداب و رسوم شهر قم را شامل می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه جشنواره ملی رضوی هرساله درخصوص زندگی و سیره امام رضا (ع) در بخش‌های مختلف برنامه‌هایی برگزار می‌کند که از همین طریق نیز آثار خوبی جمع آوری شده و به چاپ رسیده، بر همین اساس تصمیم گرفته شد درخصوص زندگی حضرت معصومه (س) نیز در این جشنواره آثاری جمع آوری شود چراکه جای خالی این موضوع با این شیوه در قم احساس می‌شد.
دبیر جشنواره داستان نویسی استان قم اظهار کرد: تا کنون حدود  100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که نشان دهنده استقبال خوب مردم از این جشنواره است و قطعا تعداد آثار بالاتر خواهد رفت چراکه اکثر مردم در روزهای پایانی آثار خود را ارسال می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شروع این جشنواره مقارن با ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم بود، اختتامیه جشنواره نیزهمزمان با میلاد حضرت معصومه (س) یعنی اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد.
میرصانعی درخصوص شرایط عمومی این جشنواره توضیح داد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند، آثار ارسالی در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه نشده باشد، ارسال اثر به معنای اجازه نویسنده به دبیرخانه برای چاپ آثار در کتاب جشنواره است، ارسال اثر به معنای پذیرش تمامی شرایط جشنواره ملی داستان قم است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha