• سه‌شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400011003418
  • خبرنگار : 50176

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مرغ لرستان به حالت قاچاق و نیمه قاچاق به خارج استان منتقل می‌شود

مرغ لرستان به حالت قاچاق و نیمه قاچاق به خارج استان منتقل می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرغ لرستان به حالت قاچاق و نیمه قاچاق به خارج استان منتقل می‌شود .

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت معیشتی که در حال حاضر مردم خصوصاً در استان ما دارند یکی از اقلام ضروری سبد غذایی به خاطر دسترسی و ارزان بودن آن مرغ است.

وی تصریح کرد: متأسفانه به‌هرحال با توجه به یکسری مسائلی که پیش‌آمده الان مرغ به‌عنوان یک آرزو دارد مطرح می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس در خصوص بوجود آمدن وضعیت فعلی بازار مرغ خاطرنشان کرد: یکی بحث ظرفیت تولید است که تولید مرغ در استان را ادعا می‌کنند که کم نیست و به نظر می‌آید مشکل در مدیریت توزیع و نظارت است.

ویسکرمی اضافه کرد: حتماً باید نظارت بر روی توزیع جدی باشد و با افرادی که از راه‌های نامناسب به خاطر گرفتن مبلغ بیشتر استان را دچار مشکل می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

وی بیان کرد: طبق بررسی صورت گرفته مرغ لرستان به حالت قاچاق و نیمه قاچاق به خارج استان منتقل می‌شود و نهادهای نظارتی باید با این قضیه برخورد جدی کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: باید بر عوامل توزیع مرغ نظارت جدی‌تری صورت گیرد چون برخی از عوامل توزیع در ایجاد این مشکل دخیل هستند.

ویسکرمی با بیان اینکه خود مردم هم باید به اندازه نیاز خرید کنند، اظهار کرد: تعزیرات بر روی عوامل مرغ باید نظارت بیشتری بکند.

وی تصریح کرد: افرادی که مرغ‌ها را به خارج استان می‌برند غیر از بحث‌های بازرسی و برخوردهای حقوقی و قضایی هم باید اخلاق اجتماعی را رعایت کنند و از استان خارج نکنند که با قیمت بیشتر بفروشند چرا که با این کار به خانواده‌های خود نیز ظلم می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: جاهایی که لازم باشد به مسئولین تذکر می‌دهیم و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha