• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400010903186
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است

انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) امیدواری را به دل مستضعفان در غلبه بر مستکبران بیش از گذشته شکوفا کرده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در مراسم جشن ایام نیمه شعبان در اردبیل اظهار کرد: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) که خود عبادتی بزرگ محسوب می‌شود، در حقیقت زمینه را برای از بین بردن فساد و تباهی به وجود آورده و مشتاقان را به برقراری عدالت و حاکمیت عدل در جامعه بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: حضرت مهدی موعود (عج) منجی و موعود الهی هنگام ظهور است که در حقیقت کار هدایت‌گری امت را در آخرالزمان انجام داده و به نوعی بستر و زمینه امید و نشاط اجتماعی را بیش از گذشته به وجود می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فلسفه وجود منجی در امیدواری به امت اسلامی و رسیدن به نقطه عقلانیت در خلقت عالم هستی اشاره کرد و گفت: اگر عالم هستی با فساد و تباهی به پایان می‌رسید دیگر انسان‌ها احساس امید و اصلاح نداشتند و از همین رو وجود منجی یک حقیقت تهی داشت در حالی که براساس روایات ائمه هدی (ع) و صراحت قرآن کریم انتظار منجی می‌تواند بشریت را از فساد و تباهی به سمت اصلاح و ارتقا امید و نشاط اجتماعی سوق دهد.

جعفرزاده افزود: منجی موعود در عصر ظهور در حقیقت دانشگاه انسان‌سازی راه می‌اندازد و با ارائه طریق مطلوب بشریت را با خودسازی و ارتقا معنویت به سمت بهترین و شایسته‌ترین جایگاه‌ها سوق می‌دهد.

وی به چشم‌انداز حکومت سرشار از نعمت، عدالت و رفاه به عنوان مدینه فاضله و نقش حضرت مهدی (عج) در برقراری چنین حاکمیت مطلوب انسان‌ها را یادآور شد و خاطر نشان کرد: امام عصر (عج) در نقش نظام حکمرانی سالم و کادرسازی نیروهای ارزشی نقش‌آفرینی کرده و زندگی انسان‌ها را از پوچ‌گرایی و ناامیدی به سمت اعتماد و باور حقیقی سوق می‌دهد.

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز دشمنان مکتب اسلام، قرآن و همچنین مخالفان منجی تلاش می‌کنند تا به نوعی به اصل این موضوع و بی‌نتیجه بودن عالم بشریت دامن بزنند در حالی که عالم زمانی عاقبت بخیر می‌شود که صاحبی داشته و به انتظار منجی همه بشریت در مسیر اصلاح واقعی گام بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha