• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400010903124
  • خبرنگار : 50176

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

ناکامی سارقان محموله خودروها

ناکامی سارقان محموله خودروها

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقان حرفه‌ای محموله خودروها به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال طی عملیاتی در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز نهم فروردین‌ماه، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت به عنف محموله خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی آزاده راه خرم زال موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس استان در شناسایی و دستگیری سارقان محموله‌های خودرو اشاره کرد و افزود: بلافاصله با هماهنگی قضائی مأموران با تشکیل اکیپ ویژه به‌صورت شبانه‌روز با مراقبت‌های نامحسوس در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شهرستان پلدختر در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای را در آزادراه خرم زال حین سرقت محموله‌های خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه از سارقان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک جعلی، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی انواع لوازم‌خانگی، مواد خوراکی و البسه کشف شده است، تصریح کرد: سارقان به ۲۱ فقره سرقت به عنف محموله‌های خودرو به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مال‌باختگان شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنان شده است، بیان کرد: سارقان با کمین در محورهای مواصلاتی با شناسایی طعمه‌های خود پس از تعقیب سوژه‌ها با شلیک گلوله به سمت آنان و پس از توقف خودرو اقدام به سرقت محموله‌ها می‌کردند و با این عمل خود ضمن سلب امنیت منطقه، موجب ناامنی در محورهای اصلی و ترانزیتی کشور می‌شدند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکنان، به رانندگان خودروهای سبک و سنگین توصیه کرد، مراقب اموال خود باشند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha